شناسهٔ خبر: 52062046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی: اقامه نماز باید در جامعه نهادینه‌سازی شود

نیما رهنما

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت نهادینه‌سازی اقامه نماز در همه حوزه‌های تجمعی استان، گفت: باید برای اقامه پرشور نماز در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

صاحب‌خبر -

یعقوبعلی نظری در نشست شورای اقامه نماز استان که شامگاه سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه، در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزاری شد، اظهار کرد: اصل موضوع اقامه نماز برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید برای تحقق بخشی کامل به اجرای این فریضه مقدس الهی، همه به آن عمل کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به وظایف شورای اقامه نماز استان، تصریح کرد: نهادینه کردن اقامه نماز در همه بخش‌ها نظیر، ادارات، اصناف، کارخانجات عمده و دانشگاه‌ها یکی از اقدامات این شورا است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات تاثیرگذار برای اقامه نماز در همه حوزه‌های استان، اضافه کرد: در مراکز تجاری، پاساژها و مراکز عمده تجمعی مشهد برای اقامه نماز به شکل پرشورتر همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم. در این راستا از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها برای تبلیغ این مهم بهره گرفته شود.

انتهای پیام

نظر شما