شناسهٔ خبر: 52062000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه در شرایط حساس و بحرانی کنار مردم است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی همواره در شرایط حساس و بحرانی در کنار مردم بوده و این روند ادامه دار است.

صاحب‌خبر -

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌ های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ماسال در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از حامیان مردم و انقلاب در ۴۳ سال گذشته بوده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی همواره در شرایط حساس و بحرانی در کنار مردم بوده و این روند ادامه دار است.

وی با تاکید بر مردمی محور بودن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته و باید بر همین اساس و به شکل مردمی محور بودن از انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از زحمات پایگاه های بسیج در چند سال گذشته افزود: وظیفه ذاتی بسیج مردمداری کردن است لذا ما باید مشکلات مردم محل را اولویت خود قرار دهیم.

عبدالله پور با اشاره به ویژگی های یک فرمانده پایگاه در طراز انقلاب اسلامی بیان کرد: دانا بودن، بصیرت داشتن و آشنا به مسائل و مشکلات محله از جمله ویژگی های یک فرمانده پایگاه در طراز جمهوری اسلامی است.

نظر شما