شناسهٔ خبر: 52061791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاثیرگذاری تعامل و افزایش مشارکت سران و بزرگان طوایف با پلیس در پیشگیری از وقوع جرایم

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه هم اندیشی با بزرگان طوایف "گله بچه، شاهوزهی" بر ضرورت و نقش مهم تعامل و مشارکت سران و بزرگان طوایف در پیشگیری از جرایم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ میربا قدردانی از حضور بزرگان طوایف گله بچه و شاهوزهی گفت: تعامل سران طوایف با انتظامی تأثیری مثبت بر امنیت و کاهش جرایم داشته و این تعامل می‌تواند زمینه‌ای مطلوب برای ایجاد امنیتی پایدار و ارائه راهکار‌های مؤثر و مناسب داشته باشد.

او می گوید: بزرگان، معتمدین محلی و ریش سفیدان می‌توانند نقش مهمی را در مسائل قومی و قبیله‌ای ایفا کنند و تعامل انتظامی و امنیتی با این گروه می‌تواند نقش کلیدی و راهبردی در امنیت شهرستان و جلوگیری از وقوع جرایم داشته باشد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند تعامل با ریش سفیدان و تقویت آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بر این اساس باید این تعامل تداوم و گسترش یابد.

این مقام انتظامی  گفت: همان گونه که فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) فرمودند ((همدلی و وحدت شیعه و سنی در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان از افتخارات نظام است.)) بحمدالله امروز استان ما در این زمینه به عنوان یک الگوی موفق در کشور مطرح است و باید با تقویت هرچه بیشتراین اتحاد برای رشد و زدودن چهره محرومیت را از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/ت

نظر شما