شناسهٔ خبر: 52059555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

حضور سرپرست شركت توزیع برق مازندران در مركز سامد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران چهارشنبه ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ در مرکز الکترونیک ارتباط مردمی دولت (سامد)، پاسخگوی سوالات مردم شریف مازندران خواهد بود. ۴ سایت جدید در استان هرمزگان به تکنولوژی ۳Gمجهز شدند مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ازارتقاء تکنولوژی ۳G در روستای رستاق و کشتی سازی کندالو شهرستان قشم، […]

صاحب‌خبر -


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران چهارشنبه ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ در مرکز الکترونیک ارتباط مردمی  دولت (سامد)، پاسخگوی سوالات مردم شریف مازندران خواهد بود.
۴ سایت جدید در استان هرمزگان به تکنولوژی  ۳Gمجهز شدند
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ازارتقاء تکنولوژی ۳G در روستای رستاق و کشتی سازی کندالو شهرستان قشم، مرکز میکرو پردیس و میکروونوس کیش خبرداد.
به گزارش اداره روابط عمومی وارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان، مهندس مهدی حیدری مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمات رسانی مطلوب به مشتریان و با تلاش و همت همکاران ارتباطات سیار، ۴ سایت نسل سوم همراه اول در روستای رستاق، کشتی سازی کندالو شهرستان قشم، مرکز میکرو پردیس کیش و میکروونوس کیش راه اندازی شد .
مهندس حیدری یادآور شد : با راه‌اندازی وارتقاء شبكه همراه اول وهمچنين افزايش پهناى باند، اهالى اين مناطق می‌توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره‌مند شوند .

تشریح اقدامات کمیته امداد
در مناطق زلزله‌زده رامیان
کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان اقدامات خود در مناطق زلزله‌زده رامیان را تشریح کرد.
در پی انتشار گزارشی با عنوان «آوار بدعهدی‌ها بر سرزلزله‌زدگان رامیان دومین زمستان هم از راه رسید»  کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به آن واکنش نشان داد و از مسئولان گلستان خواست تا اقدامات خود را در روستاهای زلزله زده رامیان تشریح کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این خصوص گفت: در جریان زلزله سال گذشته شهرستان رامیان ۳۶ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش این نهاد دچار آسیب شد که بلافاصله نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام و علاوه بر تسهیلات سایر دستگاه‌ها، مبلغ ۶۹۰ میلیون تومان هم از سوی این نهاد حمایتی به صورت بلاعوض در سال ۹۹ به خانواده‌های آسیب‌دیده کمک شد.
عیسی بابایی ادامه داد: همچنین برای تکمیل این واحدها مبلغ یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان توسط بنیاد کرامت رضوی در سالجاری مساعدت شد و در آذرماه، طی مراسمی واحدهای آسیب دیده به بهره‌برداری رسید.
بابایی با اشاره به اینکه تمامی منازل آسیب دیده مددجویی تکمیل شده است، افزود: برای احداث هر واحد مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات وام مسکن و مبلغ ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و همچنین هشت تن سیمان هم از سوی بنیاد مستضعفان مساعدت شده است.
بابایی تصریح کرد: به حول وقوه الهی، مددجویان آسیب دیده از زلزله رامیان در حال حاضر در منازل جدید خود سکونت دارند که در قالب تأمین لوازم ضروری زندگی با همت بنیاد کرامت رضوی ۱۸ دستگاه آبگرمکن، ۱۵ دستگاه بخاری و ۲۰ مورد کابینت جمعاً به ارزش ۲۲۸ میلیون تومان به این خانواده‌ها اهدا شد.
گفتنی است طبق مشاهدات  و اعلام دهیار روستای ویرو رامیان هنوز ۲۰ درصد واحدها تکمیل نشده و مردم در واحدهای استیجاری یا منازل اقوام سکونت دارند.

رئیس جدید شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شرکت گاز استان گلستان منصوب شد
طی حکمی از سوی یاسر قزوهی دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان گلستان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان به مدت دو سال به‌عنوان رئیس شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شرکت منصوب گردید.
در نشستی که به همین منظور در محل سالن اجتماعات گاز گلستان برگزار شد حکم توسط وحید پیام نور معاونت اجتماعی و مطالبه گری امر به ‌معروف و نهی از منکر استان گلستان به مدیرعامل شرکت گاز استان اعطاء شد.
در این نشست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ضمن تبریک این انتصاب شایسته، این مسئولیت مهم را بسیار حساس خوانده و بهترین اهرم و ابزار جلوگیری از فساد، بحث امر به معروف و نهی از منکر خوانده که از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در ادامه ضمن تقدیر از اعتمادی که به ایشان جهت واگذاری این مسئولیت بسیار مهم و حساس شده است این رسالت را مهم خوانده و اظهار امیدواری نمود تا بتوانیم در راستای اهداف ستاد احیاء امر به‌ معروف و نهی از منکر خدمتگزار صادقی باشیم.
لازم به ذکر است احکام سایر اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر گاز گلستان نیز توسط معاونت اجتماعی و مطالبه گری امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان صادر و تحویل گردید.
پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا در پی درگذشت پدر نورالدین عافی، راوی کتاب نورالدین پسر ایران
سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا در پیامی درگذشت پدر نورالدین عافی، راوی کتاب نورالدین پسر ایران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون
برادر بزرگوار آقای نورالدین عافی، خبر درگذشت پدر بزرگوارتان موجب تاثر و تالم شد. اینجانب درگذشت این عبد صالح و صبور خداوند را که افتخار تربیت فرزندی شجاع و برومند چون شما را داشت به شخص جنابعالی، سایر بستگان، وابستگان و بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم علّو درجات و برای شما و بازماندگان صبر و اجرا مسئلت می نمایم.

نظر شما