شناسهٔ خبر: 52058231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دایس باگ عجیب بازی Star Wars: Battlefront 2 را برطرف می‌کند

یک گلیچ جالب برای فرار از مرگ / pcgamer

صاحب‌خبر -

چند ماه پیش گزارشاتی از باگ و گلیچ عجیبی در بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد که مانع کشته شدن بازیکنان می‌شد، اکنون استودیو دایس در فکر راه حلی برای برطرف کردن این مشکل است.

بعضی مواقع سلامتی بازیکنان به ۱ می‌رسد ولی هیچوقت نوار سلامتی آن‌ها خالی نمی‌شود تا کشته شوند. از طرف دیگر بعضی مواقع با اینکه بازیکنان از نقشه به بیرون پرت شده‌اند، بازی آن‌ها را نمی‌کشد و آن‌ها تا پایان بازی قادر به بازگشت به نقشه نیستند. بنابر گزارش سایت پی‌سی گیمر، این مشکل به صورت انحصاری روی نسخه پی‌سی بازی Star Wars: Battlefront 2 رخ می‌دهد. نکته مهم دیگر این است که در چند ماه گذشته روز به روز تعداد گزارشات این باگ افزایش پیدا می‌کنند.

اکنون استودیو دایس اعلام کرده که به فکر راه حلی برای این مشکل هست و سعی می‌کند در آینده نزدیک آن را برطرف کند. کوین جانسون (Kevin Johnson)، مدیر انجمن دایس، در ساب ردیت بتلفیلد ۲۰۴۲، به این موضوع اشاره کرده است. البته هنوز معلوم نیست که این مشکل چه زمانی برطرف می‌شود و شاید چند ماه دیگر نیز طول بکشد. 

بازی Star Wars: Battlefront 2 بازی Star Wars: Battlefront 2

بازی Battlefront 2 در سال 2017 به بازار عرضه و در ابتدا با انتقادات زیادی روبه رو شد. بازی در زمان انتشار پر از لوت باکس‌ و خریدهای درون برنامه‌ای بود. میزان انتقادات به حدی زیاد شد که دایس و الکترونیک آرتز پس از مدتی لوت باکس‌ها را از بازی حذف کردند. دایس برنامه ساخت Star Wars Battlefront 3 را نیز به الکترونیک آرتز ارائه داده بود، اما این کمپانی به خاطر هزینه زیاد استفاده از لایسنس جنگ ستارگان با ساخت این بازی مخالفت کرد. 

ویجی‌لاگ پلاس: بزرگ‌ترین خرید تاریخ گیم و جی تی ای روی موبایل

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

pcgamer

نظر شما