شناسهٔ خبر: 52056702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار البرز:

ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند نگاه ویژه است

البرز - استاندار البرز گفت: ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند کار و نگاه ویژه مجموعه مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه ملی گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش و استانداران سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، افزود: تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش استان برای ارتقا سطح آموزش و همچنین زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برای افزایش سرانه‌های آموزشی استان با مجمع خیرین استان و کشور دیدار داشته ام چراکه البرز در این راستا در زمره محروم‌ترین استان‌های کشور است و به توجه ویژه ای نیاز دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه آموزگاران از جایگاه و احترام والایی در جامعه برخوردار هستند، گفت: معلمان خود را متعلق به جامعه می‌دانند و در رابطه با تربیت صحیح نسل‌های آینده مسئولیت پذیرفته اند.

وی افزود: باید این ایثارگران عرصه علم و دانش را ارج نهیم و همواره مورد تکریم قرار دهیم و برای حل مشکلات معیشتی آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار البرز گفت: باید از جلسات و تشریفات دست و پا گیر رها شویم و با اشراف به نیازهای استان برای جبران کمبودها به صورت عملیاتی وارد میدان شویم.

وی افزود: شرایط و سرانه‌های آموزشی البرز برای ارتقا، نیازمند حرکت جهادی و کار ویژه است.

عبداللهی گفت: باید برای تحقق تحول، کار ویژه و نگاه ویژه داشته باشیم و کار ویژه مد نظر مقام معظم رهبری جز با تلاش و مجاهدت، امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش با مصوبات عملیاتی و اجرایی باید به صورت منظم و طبق برنامه برگزار شود.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستم که با اتحاد و همدلی و همپوشانی می‌توانیم اهداف بزرگی را به سرانجام برسانیم.

نظر شما