شناسهٔ خبر: 52056686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا چهارشنبه ۲۹ دی در برخی مناطق استان

لغوِ حضور در مدارس با ادامه بارشِ برف و سرمای شدیدِ هوا

مدارسِ حضوری در اردبیل و برخی دیگر از شهرهای استان، به دلیلِ شدتِ سرما و از سرگیریِ بارشِ برف، فردا چهارشنبه ۲۹ دی تعطیل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ روابط عمومیِ اداره کل آموزش و پرورش استان  اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علتِ ادامه بارشِ برف و سرمایِ شدیدِ هوا و یخبندان، در شهر‌های اردبیل، نمین، نیر، هیر، مشگین شهر، خلخال، خورش رستم، شاهرود، کوثر و انگوت، همه دوره‌های تحصلیِ مدارسِ حضوری در نوبتِ صبح و بعداز ظهر فردا چهارشنبه ۲۹ دی تعطیل است و آموزش به صورتِ مجازی از شبکه شاد دنبال می‌شود.
آزمون‌های حضوریِ فردا هم لغو و به روز‌های بعدی منتقل شد.

همچنین در شهرستان گرمی فردا چهارشنبه ۲۹ دی مدارس با یک ساعت تأخیر آغاز می شوند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل هم اعلام کرد: فردا به علتِ بارشِ سنگینِ برف و برف روبیِ معابر، در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، کوثر، و خلخال، اداره های دولتی و بانک ها از ساعت ۱۰:۰۰  آغاز به کار می کنند.

دانشگاه محقق اردبیلی هم به همین دلیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحانات حضوری مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) فردا چهارشنبه ۲۹ دی لغو و این آزمون‌ها به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ بهمن‌ برگزار می‌شود.
اما زمان برگزاری آزمون‌های غیرحضوری تغییر نکرده است و در زمانی که از قبل اعلام شده بود برگزار خواهد شد.

کلاس‌های حضوری هم مجازی برگزار می‌شود.

دیروز هم آموزش و پرورش استان اردبیل به همین علت مدارسِ شهر‌های اردبیل، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، خورش رستم، خلخال، نمین، کوثر، شاهرود، نیر، سرعین و هیر را در همه دوره های تحصیلی تعطیل اعلام کرده بود.

نظر شما