شناسهٔ خبر: 52056624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در ایران زیرساخت مناسب برای اردو نداریم؛

الهامی: اصلا دوست نداشتیم با گل‌گهر بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به تمجید از امیرقلعه نویی و گل گهر پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در رابطه با پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل گل گهر سیرجان پخش کند، علی ابراهیمی مدیر رسانه این باشگاه به انتقاد از رفتار دوگانه صدا و سیما پرداخت که برخلاف برنامه‌ریزی انجام شده از پخش مستقیم این بازی صرف نظر کرده بود.


در ادامه سرمربی قرمزپوشان مازندرانی در رابطه با پیروزی برابر گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اول خسته نباشید به هر دو تیم می گویم که خیلی جانانه بازی کردند. حق این است که آنها هم تیم خوبی بودند.


او سپس با تمجید از امیرقلعه نویی اضافه کرد: به امیرخان تبریک می‌گویم. بزرگ و عزیز من همیشه بوده و هست. صادقانه می‌گویم که اصلا دوست نداشتیم در این مرحله با گل گهر بازی کنیم. کاش به استقلال و پرسپولیس می‌خوردیم و یا سپاهان و تیم های دیگر. دوست نداشتیم در این موقعیت به هم بخوریم. الان هم که بازی تمام شده، دیگر باید فکرمان را بگذاریم برای مرحله بعد.

 

 

 


الهامی در ادامه با اشاره به هواداران نساجی عنوان کرد: این برد را قبل از هر چیز تقدیم می کنم به هواداران مظلوم نساجی؛ هوادارانی که یک زمانی از ورزشگاه محروم بودند و حالا هم از دیدن. می ترسیم یک روزی هیچ کدام این ها را نداشته باشیم. من چیزی ندارم جز اینکه شرمندگی را به نوبه خودم به آن عزیزان ادا کنم. امیدوارم این برد شاید مقداری از این تلخی بکاهد. این را بدانند که سربازانشان جانانه جنگیدند. همه در خدمت بودند. جانشان را داده اند و خواهند داد برای مردم. نساجی مازندران هویت استان ماست؛ هویت شمال ماست و هویت فوتبال ماست. در میان سه چهار تیم اول.


او در مورد روند فنی بازی نیز حرف زد و گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و مستحق زدن سه گل مقابل گل گهر بودیم. بعد از گلی که گل گهر خورد، بازی را تحت کنترل گرفتند ولی بعد از گل تساوی دوباره شرایط دست ما بود. نیمه دوم با تغییراتی که در نوع بازی انجام دادیم به گل رسیدیم و به نظرم در ضدحملات بیشتر هم می توانستیم بزنیم. اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم به نظرم می آید مستحق برد بودیم. مخصوصا در بیست دقیقه پایانی. هر چند با جسارتی که بچه هایشان داشتند در بیست دقیقه پایانی کاملا تیم گل گهر تاثیر گذاشت. این شکست هیچ چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند و همینطور امیرقلعه نویی که بزرگ تمام مربیان لیگ است. برای ما قابل احترام است و تیم خیلی خوبی دارد. شاید اگر ده بار دیگر بازی کنیم، نتیجه این نشود، ولی فوتبال است و این شگفتی ها.


سرمربی نساجی مازندران در ادامه با تقدیر از بازیکنانش توضیحاتش را از سر گرفت: یک خسته نباشید جانانه به بازیکنانم. قطعا نقش اصلی را در این پیروزی داشتند. بچه هایی هم که نیستند دستشان را می بوسم. لیاقتشان خیلی بالاتر از این هاست. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و احترامی که از اول فصل دنبالش بودیم به آن برسیم.


بخش بعدی صحبت های سرمربی نساجی مازندران در رابطه با داوری بود و در این مورد بیان کرد: خسته نباشید به گروه داوری می گویم. آقای حیدری یکی از بهترین داورهای ایران است. شخصیت و کاریزمای کامل داوری را دارد.


اولین سوال از ساکت الهامی در رابطه با لغو اردوهای خارجی بود و او در واکنش به این سوال گفت: ببینید این بحث مدیریتی است. ولی ما زیرساخت های خوبی در گشور برای اردو نداریم و باید این را قبول کنیم. الان هم شرایط جوی اجازه نمی دهد که در مکان هایی مثل بروجرد اردو بزنیم که همین مسائل کار را سخت می کند. ما سه سال است که بعد از کرونا زمین خوب نداریم. استادیوم خوب در حال حاضر امام رضا و نقش جهان است.


بخش پایانی صحبت های الهامی هم در رابطه با استادیوم امام رضا و کیفیت خوب این ورزشگاه بود و در رابطه با آن بیان کرد: یک تشکر هم باید داشته باشیم از شرایط استادیوم که آدم لذت می برد در آن بازی می کند. اولا اینکه شهر مشهد شهر خوبی هاست و استادیوم آن هم خوب است. خوشحالیم در این شهر بازی می کنیم. معتقدم این زمین برای همه زوار است ولی متصدی آن آستان قدس است.

نظر شما