شناسهٔ خبر: 52056620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهتر از نساجی بودیم، اما باختیم؛

الهویی: هزینه زیادی برای حذف گل‌گهر دادیم

مربی گل‌گهر کم‌دقتی و کم‌توجهی بازیکنان‌شان را عامل شکست مقابل نساجی می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و گل‌گهر در جام حذفی ضمن تبریک به نساجی و ابراز ناراحتی برای تیم‌شان اظهار کرد: متاسفانه پس از اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برای ما افتاد و شوک سنگینی که در دو هفته قبل با آن دچار شد و همچنین سرماخوردگی چند بازیکن اصلی که بازگشت آنها به شرایط بازی زمان‌بر بود، دغدغه‌های زیادی داشتیم.

 

او ادامه داد: آقای قلعه‌نویی و اعضای تیم خیلی خوب توانستند تیم از نظر ذهنی و بدنی به شرایط خوبی برای دیدار با نساجی برسد، اما آن چیزی که در طول ۹۰ دقیقه دیدیم، کیفیت خوب تیم گل‌گهر بود. یک زمانی است که شما بازی مالکانه انجام می‌دهید و حریف شما روی به ضدحمله می‌آورد و به شما موقعیت گلزنی نمی‌دهد که در آن زمان مستحق شکست هستید، اما امروز ما از نظر فنی نباختیم.

 

مربی گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: بازی مالکانه‌ای ارائه دادیم و موقعیت‌های زیاد و خوبی برای گلزنی داشتیم که درخشش گلر نساجی و البته کم‌تمرکز بودن و بی‌دقتی بازیکنان خودمان موجب شد به گل نرسیم و با یک اشتباه در نیمه دوم، مسابقه‌ای که کاملا در اختیار ما بود را واگذار کردیم. مدافعان وسط ما بخش عمده‌ای از نیمه دوم را در  زمین حریف بازی کردند ولی روی یک لحظه غفلت و اشتباه مسابقه را از دست دادیم و گل سوم را روی آشفتگی تیم خوردیم.

 

الهویی تصریح کرد: درس بزرگی برای ما بود و هزینه زیادی برای آن دادیم. حذف شدن از جامی که می‌توانستیم مدعی باشیم و با پنج مسابقه به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. امیدوارم بازیکنان ما یاد بگیرند بازی خوب انجام دادن و کیفیت فنی خوب، برای موفقیت کافی نیست. باید در تک‌تک لحظات بازی تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم از موقعیت‌ها بهره ببریم تا در دیدارهایی مثل امروز، دست خالی زمین را ترک نکنیم.

 

او در خصوص قضاوت بیژن حیدری اظهار کرد: اجازه بدهید درباره داوری صحبت نکنیم. اتفاقاتی در جریان بازی افتاد ولی ما روی صحنه خطای شدیدی که روی تیکدری اتفاق افتاد و شاید این بازیکن چند هفته را از دست بدهد، گلایه داشتیم ولی آقای حیدری اعتقاد داشتند من در آن صحنه کارت زرد نشان دادم، اما نظر ما این بود که باید کارت قرمز بگیرد یا در یک صحنه اخطار دوم را دریافت کند. با این حال به نظرات آقای حیدری احترام می‌گذاریم؛ ایشان قاضی میدان هستند و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند.

 

مربی گل‌گهر در خصوص تاثیرگذاری کسر امتیاز از این تیم در روحیه بازیکنان عنوان کرد: مطمئنا تاثیرگذار بوده و با وجود تمام تلاشی که آقای قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر انجام می‌دهند، هنوز ذهن بازیکنان درگیر است چون ضربه سنگینی به تیم ما بود.

 

الهویی ادامه داد: آن چیزی که موجب شد ما امروز با وجود برتری فنی نتوانیم برنده بازی باشیم، کم‌دقتی و کم‌توجهی به نکاتی بود که باید در لحظات آخر می‌گرفتیم. نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم ولی باید به بازیکنان ما بربرخورد چون در برخی دقایق بی‌مسؤولیت کار کردیم. امیدوارم درس بزرگی برای بچه‌ها شود تا در ادامه فصل جبران کنند.

 

او اضافه کرد: ما هنوز لیگ را از دست ندادیم و مطمئن باشید کیفیت فنی که امروز از گل‌گهر می‌بینید، حداقل جزو سه تیم بالای جدول است و در پایان فصل نیز جدول لیگ نشان می‌دهد چه تیمی خوب کار می‌کند. قبلا تیمی داشتیم که نیم‌فصل اول لیگ برتر صدرنشین بوده ولی در پایان سقوط کرده است. پس شما نمی‌توانید یکی، دو بازی و حتی یک نیم‌فصل را با خوش‌شانسی پشت سر بگذارید و باید در تمام فصل خوب باشید.

 

مربی گل‌گهر تاکید کرد: گل‌گهر بنابر نظر کارشناسان نمایش فنی فراتر از ایران را ارائه می‌دهد و امروز هم همین موضوع را دیدید. مطمئن باشید گل‌گهر در پایان فصل جایگاه خوبی خواهیم داشت و مدیریت باشگاه، آقای قلعه‌نویی، کادر فنی، بازیکنان و ... به این کیفیت فنی آگاه هستند و امیدوارم مسؤولیت پذیری را بیشتر کنیم تا موفق شویم.

نظر شما