شناسهٔ خبر: 52056359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با حکم وزیر فرهنگ؛

دبیر و اعضای هیئت علمی سی‌و‌نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه، اعضای هیئت علمی سی‌و‌نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با صدور احکام جداگانه‌ای، اعضای هیئت علمی سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

بر اساس این احکام حجت‌­الاسلام‌والمسلمین حسن طارمی، حجت‌­الاسلام والمسلمین رضا مختاری، رضا اکبری، علی­‌اصغر احمدی، حامد حاجی حیدری، عادل پیغامی، ابراهیم متقی، محمود کمره­ی، سیدحسن امامی رضوی، علی اصغر فهیمی‌فر، موسی حقانی، جواد محقق، علی رمضانی و محمد الهیاری فومنی به عنوان اعضای هیئت علمی سی‌و‌نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.
 
در متن حکم اعضای هیئت علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آمده است:
«نظر به مراتب علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در حوزه پژوهش و کتاب، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان «عضو هیئت علمی سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
 
امید می‌­رود با استعانت از حضرت باری تعالی و هم­اندیشی با استادان و پژوهشگران، این جایزه ارزشمند بتواند در رشد و گسترش فرهنگ مکتوب کشور نقش آفرین باشد.»
 
همچنین در حکمی جداگانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت­‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه  کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
 
در متن این حکم آمده است:
 
«استاد فرزانه حجت­‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حمید پارسانیا
 
نظر به مراتب ذی‌قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه  کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.
 
امیداست  با استعانت از خداوند متعال و بهره­مندی از هم­اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب­نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.»

نظر شما