شناسهٔ خبر: 52055897 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟

به پروفیلی که توخالی است و در دسته پروفیل‌های بسته قرار داشته دارد قوطی آهنی گفته می شود. که به شکل مقاطع مربع یا مستطیلی تو خالی می باشد و از قوطی آهنی در صنعت های گوناگونی مانند ساختمان سازی و .... استفاده می شود، که دارای تنوعی زیادی می باشد. به طور کلی برای خریداران یا سازندگان ساختمان سوال پیش می آید که رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آراد آهن، یکی از مهم‌ترین عامل های تاثیرگذار روی قیمت مسکن، نوسانات قیمت محصولات فولادی است، که به صورت مستقیم  روی قیمت مسکن تاثیرگذار است، که یکی از مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی قوطی آهنی می‌باشد.از کاربرد قوطی آهنی در ساختمان سازی می‌توان به استفاده از آن در ساخت ستون‌ها، ساخت نرده‌ها، در و پنجره، راه پله‌ها، پوشش سقف سوله‌ها و موارد دیگر اشاره کرد.

قیمت قوطی آهنی

  •  به طور کلی فاکتورهایی باعث نوسان در قیمت تمامی محصولات فولادی می‌شود که  قیمت قوطی آهنی از این موضوع مسثتنا نمی باشد.

قیمت قوطی برای صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع قابل اهمیت می باشد و از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت قوطی آهنی می توان به قیمت سنگ آهن جهانی، هزینه ی حمل‌ونقل، قیمت‌ نفت، نرخ ارز و دلار، کارخانه تولید کننده، ضخامت و موارد دیگر اشاره نمود، که در ادامه به توضیح تعدادی از آنها می پردازیم.

  •  نرخ ارز و دلار: نوسانات قیمت ارز و دلار باعث افزایش یا کاهش قیمت قوطی و سایر مقاطع فولادی می شود.
  •  کارخانه تولید کننده: به طور کلی هر کارخانه تولید کننده قوطی آهنی بر اساس نوع، کیفیت و دیگر موارد، یک قیمت نهایی برای آن تعیین می نمایند.
  •  قیمت نفت: قیمت نفت یکی از فاکتور های مهم در اقتصاد هر کشوری می باشد، که باعث افزایش یا کاهش رشد اقتصادی کشورهای تولید کننده و کشورهای مصرف کننده می شود.

یکی از شرکت های معتبر فروش آهن آلات، بازرگانی آراد آهن می باشد، که قیمت به روز تمام مقاطع فولادی از جمله قیمت قوطی پروفیل  و ... را در سایت و کانال تلگرامی خود برای مشتریان ارائه می دهد.

قیمت قوطی

قوطی یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی می باشد که برای استحکام بخشی به ساختمان ها از آن استفاده می‌شود، که دارای انواع مختلفی از جمله قوطی صنعتی، قوطی گالوانیزه ، قوطی ستونی و قوطی مبلی، قوطی ستونی و .... است، که همانطور در بخش بالا توضیح داده شد عوامل متعددی روی قیمت قوطی تاثیر می گذارد.

از دیگر عامل های تاثیرگذار روی قیمت قوطی پروفیل می‌توان به عامل خارجی و داخلی اشاره نمود، که در قسمت قبلی به توضیح عامل های داخلی پرداختیم. همچنین منظور از عامل های خارجی، سیاست های بازار جهانی، جنگ های تجاری، حوادث طبیعی و موارد دیگر می  باشد. قوطی آهنی دارای ویژگی های زیادی از جمله به جوش‌پذیری،کیفیت سطحی زیاد، تنوع بالا و غیره است.

البته توجه داشته باشید قیمت قوطی یا قیمت پروفیل آبرو  نسبت به سایر آهن آلات دیگر مانند میلگرد، نبشی و .... دارای نوسان کمتری می باشد، به این معنی که دارای ثبات بیشتری است. همچنین تاثیر قیمت قوطی بر قیمت مسکن، باعث می شود که افرادی زیادی به دنبال بررسی و مشاهده قیمت به روز قوطی آهنی باشند.

برای مشاهده قیمت و خرید قوطی آهنی می توانید، به سایت آراد آهن مراجعه نمایید تا قیمت انواع قوطی را در ضخامت های متفاوت مشاهده نمایید. آراد آهن برای راحتی مشتریان خود هم خدمات حضوری و هم خدمات آنلاین را فراهم نموده است.

رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟

قوطی ۴*۴

قوطی آهنی در ابعاد متعددی از جمله قوطی ۴*۴، ۳*۳، ۳*۲، ۸*۴، ۶*۴ ۴*۲، ۷*۷، ۹*۹ و غیره در ضخامت های گوناگونی تولید می شود، که هر کدام در زمینه های خاصی کاربرد دارد. همچنین توجه داشته که قیمت هر ابعاد قوطی با یک دیگر متفاوت است، برای مثال می‌توان گفت قیمت قوطی ۴*۲ با ضخامت ۲ و قیمت قوطی ۲*۲ با ضخامت ۲ با یک دیگر متفاوت می باشد.

قوطی آهنی در انواع مختلفی از جمله ستونی می باشد، که در ابعاد گوناگونی مانند قوطی ستونی ۱۴ سنگین وجود دارد. قوطی آهنی ستونی ۱۴ در صنعت های مختلفی از جمله ساختمان سازی و صنعتی برای ساخت ستون و اسکلت فلزی سازه، خودروسازی و … کاربرد دارد و از پرفروش ترین ابعاد قوطی در بازار می باشد و برای تولید آن از روش نورد سرد استفاده می کنند.

برای خرید قوطی ۴*۴ یا ابعاد دیگر می توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید و یا از طریق شماره ۰۳۱۳۴۰۵۵ با کارشناس فروش این شرکت تماس بگیرید.

رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟

نماینده فروش قوطی در اصفهان

یکی از مراکز فروش قوطی در اصفهان و سایر نقاط کشور می باشد.  این بازرگانی ارائه دهنده جدول آنلاین قیمت قوطی آهنی می باشد، به این معنی که قیمت آنلاین و به روز قوطی آهنی را در هر ابعاد و ضخامتی برای مشتریان خود در سایت و کانال تلگرامی قرار می دهد.

آراد آهن مرجع فروش قوطی و پروفیل در اصفهان و سایر شهر های کشور در ابعاد مختلف می باشد، که ارائه دهنده قوطی آهنی در ابعاد ۱*۲، ۲*۲، ۳*۲، ۴*۲، ۳*۳، ۴*۴، ۸*۴، ۵*۵، ۶*۶، ۷*۷، ۹*۹، ۸*۴، ۱۰۰*۴۰، ۱۰۰*۵۰، ۱۰۰*۱۰۰، ۱۴۰*۱۴۰ و ... در ضخامت های گوناگون مانند ۲، ۵/۲، ۸/۲، ۳، ۸/۳ و ۴ با بهترین قیمت بازار است. همچنین این شرکت برای مشتریان خود خدمات آنلاین را فراهم نموده است، به این معنی که مشتریان برای خرید انواع تیرآهن، قوطی آهنی و مقاطع فولادی دیگر به راحتی وارد سایت می شوند و سفارش خود را ثبت می نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

نظر شما