شناسهٔ خبر: 52055699 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انتصاب فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ نزاجا

دفاع پرس

آیین معارفه سرهنگ «نجفی» به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش، با حضور مسئولان استان خراسان شمالی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آیین معارفه فرمانده جدید تیپ «شهید دلجویان» ارتش، امروز (سه‌شنبه) با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور، حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «رضا براتی‌زاده» رییس کل دادگستری و امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این آیین از خدمات ۲ ساله سرهنگ «اسماعیل نامنی» قدردانی و سرهنگ «رضا نجفی» که پیش از این معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۳۷۷ مشهد بود، با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش، به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش معرفی شد.

استاندار خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های سیاسی و امنیتی با محوریت مردم در آمادگی کامل قرار دارد و قدرت دفاعی نیروهای لشکری سدی در برابر دشمنان است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه تلاش‌های ارتش در حفظ تمامیت ارضی قابل ستایش است، افزود: ارتش در جنگ‌های مختلف در منطقه حضور قوی داشته و تاکنون اجازه نداده تا دشمنان به مرزهای ایران اسلامی نفوذ کنند.

وی بیان کرد: هرچند که توطئه‌های دشمنان در قالب تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ادامه دارد؛ ولی مردم با ایمان و اعتقاد خود، این دسیسه‌ها را نیز خنثی خواهند کرد.

استاندار خراسان شمالی، امنیت حاکم در کشور را مرهون منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام برای سلطه‌جویی سعی در تخریب ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند؛ اما قدرت نظام جمهوری اسلامی در خدمت عدالت و دفاع از حقوق مظلومان جهان بوده و همین شاخصه موجب اقتدار ایران است.

نظر شما