شناسهٔ خبر: 52055343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امدادرسانی پلیس کرمانشاه به بیش از 1300 مسافر جاده‌ای

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از امدادرسانی ماموران پلیس کرمانشاه در کنار دیگر نیروهای امدادی به بیش از 1300 نفر از شهروندان و مسافران در جاده ها طی 48 ساعت اخیر خبر داد. 

صاحب‌خبر -

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: طی 48 ساعت اخیر ماموران پلیس راه کرمانشاه در کنار نیروهای حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و ... به صورت مستمر مسغول خدمات رسانی به مردم بودند.

وی ادامه داد: در این راستا حدود 900 دستگاه خودرو که عمدتا در محورهای اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر، جوانرود، سنقروکلیایی، گیلانغرب، پاوه، هرسین و کنگاور در برف گرفتار شده بودند، رهاسازی شدند.

جاویدان تصریح کرد: در این مدت 70 تیم پلیس شبانه روز در همه محورها و راه های استان حضور داشته و بی وقفه مشغول امدادرسانی به مردم و مسافران جاده ای بوده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به یخ زدن اکثر راه های استان و لغزنده شدن جاده ها، خاطرنشان کرد: در اکثر راه ها خصوصا مناطق اورامانات تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است و حرکت هم به کندی انجام می شود.

وی با اشاره به باز بودن همه راه های اصلی، خاطرنشان کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه های روستایی در شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آبادغرب همچنان بسته است.

جاویدان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت وسیله نقلیه اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله وشتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد.

انتهای پیام

نظر شما