شناسهٔ خبر: 52049642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

واکنش رئیس فدراسیون در خصوص ارتباطش با جادوگر

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به  نقل از همشهری آنلاین شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستم. امروز حرکتی که از جانب وزارت ورزش انجام شد، میمون و مبارک بود. همه وجود و حضور ما و ایران عزیز و حتی نفس کشیدن مان به برکت شهدا است. شهدایی که خالصانه، عارفانه و صادقانه وجود خود را برای کشور عزیزمان گذاشتند. آنها در دنیا و آخرت جاودان هستند. حضور در این مراسم حداقل‌ترین کاری است که می‌توانستیم انجام بدهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه ما، سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها از نام شهدا درس زندگی و عبرت بگیریم. امروز کار بزرگی برای قدردانی از شهدای عزیز انجام شد. همه ما با تمام وجود قدردان همه شهدای عزیز هستیم. نکته‌ای هم درباره فوتبال بگویم. ان‌شاءالله در هفته آینده حضور تیم ملی به جام جهانی برای اولین بار قطعی شود و برای اولین بار می‌خواهیم با توجه به سهمیه بلیتی که به ما می‌دهند، تعدادی از اعضای خانواده معظم شهدا، معلولان و جانبازان عزیز در سه دیدار خانگی و بازی‌ای که به جام جهانی می‌رویم کنار ما باشند. این موضوع را به ستاد جام جهانی می‌بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بحث مخالفت وزارت ورزش با اعزام تیم‌ها به سفرهای برون مرزی توضیح داد: این موضوع را نمی‌دانم و سوالی است که از جانب خبرنگار مطرح شده است. چنین چیزی را نشنیده‌ام. معمولا تمام سفرهای تیم ملی در شورای برون مرزی تصمیم‌گیری می‌شود. اجازه بدهید در این روز بزرگ درباره شهدا صحبت کنیم.

عزیزی‌خادم در واکنش به اظهارنظر یک خبرنگار مبنی بر اینکه رسانه‌ها کمتر وی را پیدا می‌کنند، پاسخ داد: خیر. ما در دسترس هستیم. امروز یاد و خاطره اسطوره‌ها را داریم. تک تک شهدا برای ما اسطوره و درس عبرت و زندگی هستند. هرچه داریم به برکت شهدا و نام آنها است. همه شهدا برای ما عزیز هستند و خانواده معظم شهدا روی سر ما جا دارند. حضور ما به برکت خانواده شهدا و همچنین جانبازان است.

رئیس فدراسیون فوتبال بدون اعتنا به اظهارنظر دو خبرنگار مبنی بر اینکه به جز فوتبال برتر کجا می‌تواند با وی صحبت کند و همچنین همه رسانه‌ها منتظر هستند تا از ارتباطش با با فردی به نام امیر اسکندری بپرسند، ادامه داد: امروز به برکت شهدا و نام آنها به این مراسم آمده ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال توضیح داد: ان‌شاءالله اسکوچیچ در این مورد حرف می‌زند.

نظر شما