شناسهٔ خبر: 52046965 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

در وب‌سایت LetsGoDigital فاش شد

قیمت شارژر ۴۵ واتی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

دی جی کالا مگ

به گفته‌ی وب‌سایت LetsGoDigital، شارژر ۴۵ واتی به طور جداگانه با قیمت حدود ۵۰ دلار فروخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

گروه IT: این‌طور به نظر می‌رسد پس از آزمایش شارژ سریع ۶۵ واتی بر روی گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی گلکسی S22، سامسونگ در نهایت مجبور شد از شارژ ۴۵ واتی به دلایلی بهره ببرد. این شارژر در حال حاضر به طور چشمگیری کارآمدتر از فناوری شارژ موجود در گلکسی S21 اولترا (۲۵ وات) است. این شارژر ۴۵ واتی که به نظر سرعت بسیار خوبی را برای شارژ برخی از گوشی‌های سری S22 در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهد، پس از آزمایش توسط غول کره‌ای به سرعت در وب‌سایت‌ها ظاهر شد.

قیمت شارژر ۴۵ واتی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیکالا مگ، این شارژر با نام «آداپتور برق ۴۵ واتی Type C» نشان می‌دهد که حداقل یکی از مدل‌های موجود در خانواده‌ی S22 با سرعت شارژ ۴۵ وات سازگار است. باید خاطر نشان کنیم که این شارژر درون جعبه‌ی این گوشی‌ها قرار نخواهد گرفت و کاربران برای استفاده از آن‌ نیاز دارند تا این شارژر را جداگانه از فروشگاه‌های معتبر گوشی‌های هوشمند خریداری کنند. سامسونگ نسل قبلی پرچم‌داران خود را هم بدون ارائه‌ی شارژر در جعبه روانه‌ی بازار کرد و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این شرکت‌ها به دلایل خودخواهانه این کار را انجام می دهند. با این وجود در ازای خریداری گوشی هوشمند به همان مقدار یا بیشتر کاربران را موظف به پرداخت هزینه می‌کنند در حالی که داخل جعبه گوشی، چیز خاصی جز خود گوشی پیدا نمی‌شود.

قیمت شارژر ۴۵ واتی سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

به گفته‌ی وب‌سایت LetsGoDigital، شارژر ۴۵ واتی به طور جداگانه با قیمت حدود ۵۰ دلار فروخته می‌شود. CentralPoint، فروشنده‌ی ثالث لوازم جانبی متفرقه مستقر در کشور هلند، شارژر مذکور را با قیمت ۴۲ یورو برای فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدیهی است که این قیمت به ویژه با توجه به مالیات‌های محلی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. این فروشنده در توضیحات این محصول آورده که این شارژر از قابلیت‌هایی نظیر شارژ فوق‌العاده سریع ۲.۰، ۳۰٪ جمع و جورتر از نسخه‌ی قبلی و محافظت از شارژ شدن بیش از حد و رسیدن به دمای بالا بهره می‌برد.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ از خانواده‌ی گلکسی S22 در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) رونمایی خواهد کرد و پیش‌ فروش‌ آن‌ها نیز از روز بعد عرضه آغاز و از تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه) در فروشگاه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی از این گوشی‌های هوشمند سامسونگ ما شاهد انتشار اخبار جدیدی درباره‌ی این گوشی‌های قدرتمند هستیم. بر اساس آخرین گزارش وب‌سایت SamMobile، قدرتمندترین مدل این سری یعنی گلکسی S22 اولترا با حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی در دسترس خواهد بود. گزارش‌های قبلی درباره‌ی مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند حاکی از آن بود که حداکثر حافظه‌ی داخلی قابل عرضه برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت است. اما اکنون به نظر می‌رسد که قدرتمندترین گوشی هوشمند سری S22 سامسونگ با حافظه‌ی داخلی یک ترابایت عرضه خواهد شد و این امر برای گوشی که از آن به‌عنوان جانشین گلکسی نوت یاد می‌کنند، بسیار مناسب و کاربردی به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که غول کره‌ای فناوری از نسل جدید گوریلا گلس برای محافظت از نمایشگر این گوشی‌ها بهره خواهد برد که گوریلا گلس پلاس (+) نام دارد. اما با این وجود، ما مطمئن نیستیم که عبارت پلاس (+) در نام این محافظ نمایشگر به چه معناست و اینکه آیا به نسل بعدی محافظ گوریلا گلس ویکتوس اشاره دارد یا خیر. اگر واقعا نسل بعدی گوریلا گلس ویکتوس باشد، اساسا به این معنی است که گلس این گوشی‌های هوشمند حتی بادوام‌تر و مقاوم‌تر از نسل قبلی خود خواهند بود. پیش‌ از این ما گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 اولترا را در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز دیده بودیم، اما به‌تازگی صحبت‌هایی مبنی بر اینکه این گوشی در رنگ برنزی مانند رز ترکی هم به فروش خواهد رسید، شنیده می‌شود.

اگر به رندر‌های مختلف و زیاد این گوشی نگاه دقیقی بیاندازیم، بیشتر از هر زمان دیگری می‌توانیم این قضیه را حس کنیم که گلکسی S22 اولترا بسیار شبیه به گلکسی نوت سامسونگ است و در حقیقت غول فناوری کره‌ جنوبی قصد دارد با ارائه‌ی این گوشی طرفداران نوت که تعدادشان کم هم نیست را از خود راضی نگه دارد. سامسونگ در طراحی قاب پشتی S22 اولترا ظرافت خاصی به خرج داده و تقریبا می‌توان گفت که این گوشی شبیه‌ی نوت ۱۰ پلاس یا نوت ۲۰ اولترا با سیستم دوربین بهبود یافته است و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که برخی از طرفداران سامسونگ می‌خواهند. طبق ادعای بسیاری از تحلیلگران، این گوشی هوشمند قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین سیستم دوربین در بین گوشی‌های اندرویدی را به همراه دارد که قطعا می‌تواند موجب تحسین سامسونگ توسط کاربران این گوشی‌ها شود.

با اینکه بر اساس مشخصات منتشر شده از خبرگزاری‌ها، تفاوتی بین دوربین این گوشی و نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی S21 اولترا وجود ندارد، اما طبق ادعای کارشناسان، لنز‌های دوربین این گوشی فراتر از انتظار ظاهر خواهند شد. سیستم دوربین چهارگانه‌ی این پرچم‌دار از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی که نسخه‌ی بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (زوم ۱۰ و ۳ برابری) جدید سونی تشکیل می‌شود. باید منتظر بود و دید که نسل جدید پرچم‌داران سامسونگ در سال ۲۰۲۲ می‌توانند یک سال رویایی برای کاربران پر شمار خود رقم بزنند یا نه.

نظر شما