شناسهٔ خبر: 52045471 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

جدید ترین ارزهای دیجیتال؛ معرفی ارزهای دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری

در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار دارایی دیجیتال در بازار وجود دارد. به همین خاطر شناخت جدیدترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری به یک چالش جدی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس نیوز، در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار دارایی دیجیتال در بازار وجود دارد. به همین خاطر شناخت جدیدترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری به یک چالش جدی تبدیل شده است. سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال در پی یافتن کوین‌هایی هستند که بیشترین سود را در آینده برایشان به ارمغان آورد. در این مقاله به معرفی ارز‌های دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری می‌پردازیم. اگر شما هم به‌دنبال جدیدترین ارز‌های دیجیتال هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

جدیدترین ارز‌های دیجیتال کدامند؟

به نظر می‌رسد در دنیای ارز‌های دیجیتال، هرروز یک توکن یا کوین جدید به بازار عرضه می‌شود. هر چند وقت یک بار رمزارز‌های زیادی راه خود را به صرافی‌ها باز می‌کنند. به‌عنوان مثال، در طی ۱۰ ساعت از روز‌های اولیه سال ۲۰۲۲، حدود ۱۹ سکه جدید در فهرست کوین مارکت کپ قرار گرفته‌اند. هرکدام از این ارز‌ها به منظور اجرای یک پروژه خاص راه‌اندازی می‌شوند و کاربرد‌های متفاوتی دارند.

ارز‌هایی که از سال ۲۰۱۸ به بعد معرفی شده‌اند یا در ماه‌های اخیر توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خودشان جلب کرده‌اند، ارز جدید به حساب می‌آیند. رمزارز‌هایی مانند ارز aave، آدا (ADA)، یونی سواپ، چین لینک و شیبا از جمله کوین‌هایی هستند که در دسته جدیدترین رمزارز‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی هرکدام از این ارز‌ها به‌صورت مجزا می‌پردازیم.

رمز ارز آوی (Aave)؛ محبوب‌ترین پروتکل وام‌دهی در دیفای

آوی (آوه) یکی از محبوب‌ترین پروتکل‌های وام‌دهی در سیستم‌های مالی غیرمتمرکز به شمار می‌رود. این ارز جدید بستری برای قرض دادن و وام گرفتن ارز‌های دیجیتال را برای کاربران به وجود آورده است. توکن Aave نیاز به بانک‌ها، موسسه‌های مالی و واسطه‌ها را برای انجام معاملات مالی از بین می‌برد. به این ترتیب کاربران می‌توانند برای وام دادن یا قرض گرفتن به‌صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند.

ارز Aave یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز و منبع‌باز است که روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده و زمینه قرض دادن طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتال را فراهم می‌کند. در این پلتفرم، همه دارایی‌ها توسط یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بلاک‌چین یعنی قرارداد هوشمند مدیریت می‌شود. این رمز ارز نقش چشمگیری در رشد اکوسیستم دیفای بازی می‌کند. با توجه به اهمیت خدمات دیفای در بازار‌های مالی انتظار داریم این توکن در سال‌های آینده رشد صعودی داشته باشد.

توکن یونی سواپ؛ ارز دیجیتال بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز جهان

ارز دیجیتال یونی سواپ در سال ۲۰۱۸ به دنیا معرفی شد و حالا در فهرست ۲۰ رمز ارز برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد. ارز یونی سواپ در واقع متعلق به بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز جهان است که تراکنش‌های همتابه‌همتا را در دنیای ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران آسان می‌کند. صرافی یونی سواپ از قرارداد‌های هوشمند استفاده می‌کند که بر اساس پروتکل اتریوم ساخته شده است.

ارز دیجیتال uniswap از طریق استفاده از استخر‌های نقدینگی امکان مبادله بیش از ۳۰ هزار رمز ارز را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. به همین خاطر سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال سود‌های کلان هستند، با کمک صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به‌راحتی به انجام تراکنش می‌پردازند. با توجه به سرعت رشد اکوسیستم کریپتو جهانی، افزایش ارزش صرافی‌های غیرمتمرکز کاملا قابل پیش‌بینی است. البته که سرمایه‌گذاری روی ارز‌هایی که به‌سرعت در حال رشد هستند، خطراتی را هم به همراه دارد. به همین خاطر باید کاملا با احتیاط عمل کنید.

آدا (ADA)؛ ارز دیجیتال بزرگ‌ترین رقیب اتریوم

آدا همان توکن بومی شبکه کاردانو است که خود را به‌عنوان رقیب نسل بعدی اتریوم معرفی می‌کند. خرید آدا یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در شبکه کاردانو به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر، قیمت ada رشد زیادی داشته و به یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های دیجیتال در بازار تبدیل شده است. پرداخت هزینه خدمات شبکه یا خرید و فروش آدا با دلار آمریکا از جمله کاربرد‌های این ارز دیجیتال است.

برای نگهداری ارز دیجیتال آدا باید یک مکان امن برای دارایی‌هایتان انتخاب کنید. استفاده از کیف‌پول‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری معتبر بهترین کاری است که برای سرمایه‌گذاری رمز ارز آدا انجام می‌دهید. کیف پول Daedalus به ذخیره ارز آدا اختصاص دارد که فقط روی کامپیوتر‌های شخصی قابل اجرا است. هرچند صرافی‌های امنی مثل نوبیتکس در ایران وجود دارد که امکان ذخیره و نگهداری ارز آدا را برایتان فراهم می‌کنند، اما استفاده از کیف پول را به شما توصیه می‌کنیم.

چین لینک؛ یک نوآوری هیجان‌انگیز در دنیای رمز ارز‌ها

چین لینک بر خلاف بسیاری از پروژه‌های دیگر ارز دیجیتال برای رقابت به وجود نیامده است. چین لینک قصد دارد بزرگ‌ترین مشکلات بخش بلاک‌چین یعنی تغییرناپذیری را برطرف کند. در شبکه بلاک‌چین اگر اطلاعات نادرستی وارد شود، اصلاح یا پاک کردن آن‌ها بسیار دشوار و حتی غیرممکن است. توسعه‌دهندگان بلاک‌چین این مشکل را با نام مشکل اوراکل می‌شناسند. چین لینک تلاش می‌کند تا از طریق ادغام پروتکل‌های مختلف نسل بعدی با این مسائل مقابله کند.

در حال حاضر ارز دیجیتال لینک یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌ها به شمار می‌رود. به همین خاطر صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان، لینک را در فهرست خود قرار داده‌اند. خرید و فروش ارز شبکه چین لینک از طریق صرافی‌های معتبر ایرانی مانند نوبیتکس هم قابل انجام است.

ارز دیجیتال شیبا؛ سگ ژاپنی دنیای رمز ارز‌ها

شیبا اینو در آگوست ۲۰۲۰ عرضه شد و در طول عمر کوتاه خود رشد قابل‌توجهی به دست آورد. البته که این رشد به معنای مناسب بودن شیبا برای سرمایه‌گذاری نیست. پشتوانه دارایی‌ها و جریان نقدی چیزی است که سرمایه‌گذاری سنتی را از ارز دیجیتال متمایز می‌کند. در حال حاضر، شیبا اینو صرافی غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی کرده و حتی درصدد تشکیل بلاک‌چین اصلی شیبا است. با این کار، انتظار می‌رود ارز شیبا وجهه جدی‌تری به خود بگیرد و به یکی از بازیگران اصلی در بازار کریپتو تبدیل شود.

خرید و فروش جدیدترین ارز‌های دیجیتال با صرافی امن نوبیتکس

در این مقاله به بررسی جدید‌ترین ارز‌های دیجیتال و معرفی ارز‌های دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری پرداختیم. البته که برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال باید پیش از هرچیز، آموزش‌های لازم را ببینید و سبد خریدتان را بر اساس استراتژی معاملاتی خود بچینید؛ بنابراین معرفی ارز‌های دیجیتال در این مقاله به هیچ عنوان به معنای سیگنال‌دهی برای سرمایه‌گذاری نیست.

نوبیتکس اولین صرافی آنلاین ارز‌های دیجیتال با پول رایج ایرانی در دنیا است که بستر امنی را برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال متعدد فراهم می‌کند. تعهد و تخصص تیم نوبیتکس، محافظت از دارایی‌های مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن‌ها از جمله ارزش‌های کاری تیم ما در نوبیتکس است.

برای دریافت مشاوره از کارشناسان پشتیبانی نوبیتکس و دریافت آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار دنیای ارز‌های دیجیتال به سایت ما به آدرس nobitex.ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۲۵ تماس بگیرید.

نظر شما