شناسهٔ خبر: 52044549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش جالب لواندوفسکی به کسب جایزه بهترین بازیکن سال

ستاره بایرن مونیخ پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال فیفا اظهارات جالبی مطرح کرد و از مسیر سخت لهستان برای رسیدن به جام جهانی گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، لواندوفسکی شب گذشته توانست برای دومین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

او پس از گرفتن جایزه بهترین بازیکن سال گفت: پاسخ دادن به اینکه سال پیش بیشتر خوشحال‌ شدم یا امسال خیلی سخت است. هر 2 جایزه برایم اتفاق باورنکردنی بود. اولین بار همیشه حس اولین بار را دارد ولی شما وقتی برای دومین بار به بهترین سال انتخاب می‌شوید، خیلی معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: به نظرم عملکرد من در سالیان اخیر خیلی پیشرفت کرده و در مسیر درستی قرار گرفته است. من همیشه خوشحال می‌شوم که جایزه‌های انفرادی را نیز دریافت کنم زیرا این اتفاق جایزه‌ای برای تیمم است. هر چه من می‌برم برای تیمم است و متلعق به آنهاست و من به آنها افتخار می‌کنم.

لواندوفسکی اظهار داشت: برای همین می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم زیرا آنها تفاوت‌ها را رقم زدند. ممنونم از همه کسانی که در سراسر دنیا به من رای دادند. هر کاری که ما می‌کنیم برای طرفداران است و این جایزه نیز به آنها تعلق دارد.

لواندوفسکی سال گذشته با زدن 41 گل در یک فصل رکورد تاریخی گرد مولر در سال 1972 را شکست.

او در این خصوص گفت: من خیلی ناراحت هستم که خودِ شخص گرد مولر اکنون پیش ما نیست که در کنار ما قرار گیرد ولی مطمئن هستم جایی در آسمان‌ها ما را تماشا می‌کند. من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که این رکورد خارق العاده را بشکنم. وقتی گل چهل و یکم را مقابل آگسبورگ در بازی آخر بوندس لیگا به ثمر رساندم، حس کردم در یک فیلم هالیوودی هستم. این افتخار برایم خیلی ارزش داشت زیرا با یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال مقایسه شدم. او انگیزه و هدف بسیاری از فوتبالیست‌ها در تاریخ فوتبال بودم و من مفتخرم که به رکورد او رسیدم.

لواندوفسکی که فروردین ماه باید بازی‌های سختی در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر با تیم ملی لهستان انجام دهد، گفت: اصلا ساده نخواهد بود ولی ما آماده هستیم تا خودمان در این چالش قرار دهیم. ما تیمی فوق العاده با بازیکنانی خارق العاده داریم. هدف ما رسیدن به جام جهانی است. ما خودمان را خوب آماده خواهیم کرد و باید باور داشته باشیم که می‌توانیم این کار بزرگ را انجام دهیم. امیدوارم بتوانم با گل‌هایم تفاوت‌ها را رقم زنم.

تیم ملی لهستان در تاریخ 4 فروردین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف روسیه خواهد رفت. در صورت پیروزی باید در 9 فروردین با برنده تیم‌های سوئد و چک دیدار کند تا با پیروزی مقابل آنها به جام جهانی برسد. 

انتهای پیام/

نظر شما