شناسهٔ خبر: 52043030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

واکنش تند باشگاه پیکان به تعویق بازی با استقلال

باشگاه پیکان نسبت به تعویق دیدار با استقلال در جام حذفی موضع‌گیری کرد؛ آن‌ها می‌گویند الهلال با شرایطی وخیم‌تر از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده، اما بازی استقلال را لغو کردند!

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: تعویق دیدار پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با اعتراض خودروسازان پایتخت مواجه شده است. اعضای تیم پیکان که از هر نظر آماده برگزاری بازی بودند و حتی به اردوی قبل از مسابقه نیز رفته بودند، با خبر لغو بازی مواجه شدند و به همین خاطر نسبت به سازمان لیگ فوتبال موضع گیری کردند.

سعید دقیقی مدیر تیم فوتبال پیکان در این خصوص گفته است:‌ من پیش از این هم گفتم که سلامتی تمام افراد شاغل در فوتبال باید در اولویت باشد و امیدواریم که بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال که مبتلا به کرونا شده‌اند هم هرچه زودتر سلامتی شان را به دست بیاورند؛ اما مساله مهم برای ما ابهام هایی است که در این ماجرا وجود دارد.

او با اشاره به تعداد اعضای تیم استقلال که مبتلا به کرونا شده‌اند، بیان کرد: از صبح روز دوشنبه اخبار ضد و نقیضی درباره تعداد کرونایی های باشگاه استقلال در رسانه‌ها مطرح شده است. آمار مبتلایان و فوتی های کرونا به صورت روزانه و شفاف از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود و فکر می‌کنم خیلی هم خوب است که سازمان لیگ و مرکز پزشکی ایفمارک با انتشار نام افراد مبتلا به کرونا در استقلال و شفاف سازی در این خصوص افکار عمومی را هم با خود همراه کنند. الان گفته‌اند که 17 نفر از بازیکنان و یک نفر از اعضای کادرفنی این تیم مبتلا هستند. 18 نفر مبتلا از یک تیم فوتبال نسبت به تعداد کل مبتلایان به کرونا در کشور آمار زیادی است و تقاضای ما شفاف سازی است.

نظر شما