شناسهٔ خبر: 52042475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی سه مورد مثبت اومیکرون در هندیجان

فرماندار هندیجان از شناسایی سه مورد مثبت اومیکرون در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی بویری گفت: زنگ خطر پیک ششم کرونا نواخته شد، همه باید عادی انگاری موجود را کنار گذاشته و با برنامه ریزی و مصوبات کاربردی، فضای کلی شهرستان را به سمت وضعیت هشدار ببریم و به حد مطلوب رعایت دستورالعمل‌ها برسیم.

به گفته او باید به سرعت با انجام تبلیغات گسترده در سطح شهرستان از طریق نصب بنر و در فضای مجازی از طریق تولید محتوی و در روستا‌ها از طریق دهیاران و حمایت بخشداران، حساسیت جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها را بالا برد و به سطح هشدار برسانیم.

فرماندار هندیجان می‌گوید: اجرای طرح شهید سلیمانی در هندیجان به خوبی در حال انجام است و در جلسات استانی مورد تقدیر قرار گرفت، ضمن تشکر از ارگان‌ها و ادارات مرتبط با طرح باید در ادامه نیز با دقت و حساسیت بالا ادامه پیدا کند.

بویری گفت: ارائه خدمات در ادارات فقط منوط به تزریق واکسن میباشد و مطابق مصوبه استانی به هیچ وجه به افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند خدمات ارائه نخواهد شد. در مقابل این بیماری راهی به غیر از تکمیل واکسیناسیون در سطح جامعه نداریم و باید در این مسیر با جدیت کامل مصوبات پیگیری و اجرا شوند.

اومیکرون شدت سرایت پذیری بالایی دارد و همچنین موارد مرگ نیز در کشور و استان رخ داده است، در مقابل چنین ویروس خطرناکی، جایی برای تعلل نیست و باید با تمام توان وارد عرصه مقابله با این ویروس شد.

انتهای پیام/م

نظر شما