شناسهٔ خبر: 52041877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دعوت رسمی اولین بازیکن به تیم ملی؛

اسکوچیچ: انتظار داریم طارمی بازی با عراق را در بیاورد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهدی طارمی اولین نفری بود که مطلع شد در لیست تیم ملی است و انتظار داریم بازی با عراق را در بیاورد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی بعد از چالش‌هایی که با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پیدا کرد، برای دو بازی حساس تیم ملی مقابل لبنان و سوریه دعوت نشد. تیم ایران در آن دو مسابقه بدون طارمی هم پیروز شد و به صدرنشینی خود در جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه داد. بعد از آن پیروزی‌ها، تلاش‌هایی برای آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ صورت گرفت و مشکلات برطرف شد.

طارمی در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد که این مسائل سوء تفاهم و حاصل شیطنت بعضی افراد بوده است. اسکوچیچ هم ضمن اعلام رسمی خبر دعوت مهدی طارمی به تیم ملی برای دو بازی مقابل عراق و امارات، از انتظار بالایی که از این بازیکن دارد، گفت.

طارمی در خصوص مشکلاتی که چند ماه پیش بین او و اسکوچیچ پیش آمد، گفت: یک سوء تفاهم بود که حل شد. طی صحبتی که با اسکوچیچ انجام دادم، مشکلی نبود. نمی دانم چرا همه به دید مشکل و بحث نگاه کردند و به قولی دعوا! چنین چیزی اصلاً نبود. یکسری چیزها بود که با هم صحبت کردیم. خیلی دوستانه و نرمال. تصمیمی هم در آن زمان گرفته شد که به تیم ملی نیایم. دو نفری صحبت کردیم و همه چیز حل شد و از نظر من مشکلی نبوده و نیست.

وی در واکنش به اینکه آن مسائل سوء تفاهم بوده است، تاکید کرد: حالا نه سوء تفاهم در آن باب که شما فکر کنید! من یک توییت زدم و ایشان هم چنین کاری کرد. در آن حد نبود. یکسری چیزها پشت داستان است که صحبت کردیم و حل شد. هیچ مشکلی از همان اول نبود. مردم که نه ولی یکسری‌ها محبت کردند و شیطنت کردند ولی اتفاق خاصی نبود!

دراگان اسکوچیچ هم که شاهد صحبت‌های تلویزیونی طارمی بود، برای گفتگو رو در روی او قرار گرفت و گفت: خواستم غافلگیرت کنم و این خبر را بدهم که در لیست نهایی تیم ملی هستی. موفق باشی.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: تو بازیکن مهمی برای ما هستی. توقع بالایی از تو داریم. اولین نفری بودی که خبردار شدی در لیست تیم ملی هستی.

اسکوچیچ سپس با خنده خطاب به طارمی گفت: انتظار داریم بازی اول (عراق) را خودت در بیاوری! از دیدن و صحبت با تو خوشحال شدم. چند روز دیگر می بینمت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی با ۱۶ امتیاز در صدر جدول است و با کسب تنها یک پیروزی دیگر، صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کند. ایران روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی به ترتیب میزبان عراق و امارات است.

نظر شما