شناسهٔ خبر: 52041274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب مدیر بومی و شایسته‌سالاری اقدام قابل تحسینی در سازمان تعزیرات حکومتی است

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -موسی عباس‌زاده محمودی با تشریح عملکرد تعزیرات حکومتی در امسال گفت: تعزیرات حکومتی امسال در راستای نظارت و بازرسی از سطح بازار با تشکیل هزارو ۶ اکیپ گشت مشترک بهمراهی دیگر ادارات تابعه توانسته است از ۵ هزارو ۱۲۴ واحد صنفی بازدید و بازرسی بعمل آورد که در همین راستا تعداد ۹۷۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند؛ و همچنین در خصوص عملکرد شعب بدوی از اول سال جاری تاکنون اعلام داشت: در سال ۱۴۰۰ تعداد پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان با موضوعات کالا و خدمات، بهداشت و درمان؛ قاچاق کالا و ارز به ۱۴ هزار ۷۴۴ فقره پرونده می‌رسد که از این تعداد ۱۴ هزارو ۵۷۵ فقره در شعبات بدوی رسیدگی و مختومه شده است.
او گفت: در بازه زمانی اعلام شده تعداد ۹ هزار و ۷۹۰ فقره پرونده به اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است که از اول سال تا کنون تعداد ۹ هزار و ۵۰۶ فقره پرونده در اجرای احکام اجرا و مختومه شده است و در همین راستا میزان وصولی اجرای احکام در امسال به ۶۸۸ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ۲۹۷ هزار ریال می‌رسد.

موسی عباس زاده محمود در ادامه گفت:مسئولین و مردم در استان انتظاراتی را در این شرایط اقتصادی از تعزیرات حکومتی دارند که با وجود برخی کمبود‌ها مانند نیرو و امکانات، اما با تلاش‌های صورت گرفته و جدیت به دنبال تحقق خواسته‌های مردم در سطح استان خواهیم بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت:  به عنوان نیروی بومی دغدغه مردم استان دغدغه مجموعه تحت نظارت‌ای بوده و به دنبال تغییرات و تحول در حوزه تعزیرات حکومتی در سطح استان هستم.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محامی  ولی فقیه در شهرستان زاهدان ضمن خیر مقدم به حاضرین فعالیت تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی را سخت و مهم دانست و بیان نمود: شما قضاوت می‌کنید و قضاوت حساسیت خود را دارد و در این شرایط که کشور قرار گرفته می‌بایست دستگاه‌های نظارتی و کنترل کننده با دقت بیشتری اقدام داشته باشند.

او گفت: شرایط معیشتی مردم و و مطالبات به حق آنان کار شما را در مقام رسیدگی کننده به تخلفات خصوصاً در مواردی که مربوط به اموال کلان و پرونده‌های قاچاق مهم و حائز اهمیت نموده است.

انتهای پیام/گ

نظر شما