شناسهٔ خبر: 52039379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انصارالله: فهرستی از مراکز حساس امارات در اختیار داریم

فارس

یک مقام انصارالله هشدار داد که در صورت ادامه تجاوز امارات، ارتش یمن فرودگاه‌ها و سازه‌های نفتی را هدف قرار خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «محمد ناصر البخیتی» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر گونه تنشی که از سوی امارات صورت گیرد، به سود این کشور نخواهد بود.

البخیتی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که اگر تجاوزات امارات به یمن ادامه پیدا کند، نیروهای یمنی، مراکز مهم از جمله سازه‌های نفتی و فرودگاههای این کشور را هدف قرار خواهند داد.

وی با اشاره به ناتوانی امارات در تنش با یمن، تصریح کرد: «امارات پیش از این ضربه، دست به تنش زد، لذا نمی‌تواند دست به تنش بیشتری بزند».

این مقام انصارالله  خاطر نشان کرد، امارات وقتی دست به تنش زد، مجبور شد از برخی مناطق عقب‌نشینی کند تا بتواند حضور خود را در سایر مناطق تقویت کند.

البخیتی همچنین وضعیت امارات را بسیار ضعیف و سست عنوان و تأکید کرد که قدرت این کشور بسیار کمتر از عربستان سعودی است و به همین دلیل باید در محاسبات خود بازبینی کند.

وی با بیان اینکه امارات همچنان فرصت دارد که در محاسبات خود بازنگری کند، گفت که عربستان سعودی، دشمن تاریخی یمن است، نه امارات.

این مقام انصارالله هشدارد که نیروهای یمنی، بانک اهداف از امارات دارند که شامل مواضع راهبردی این کشور است.

منابع رسانه‌ای، امروز (دوشنبه، ۱۷ ژانویه) از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش‌سوزی پس از آن خبر داد. المصفح منطقه‌ای صنعتی واقع در جنوب غربی ابوظبی، در امارات است.

نظر شما