شناسهٔ خبر: 52039303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چرا انتقال هافبک هلندی به بارسلونا منتفی شد؟

بر خلاف شایعات، علت اصلی انتقال جینی واینالدوم به پاری سن ژرمن مسائل مالی نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم در تابستان سال گذشته باشگاه لیورپول و آنفیلد را به صورت رایگان ترک کرد و همه چیز حاکی از رقم خوردن آینده او در لباس بارسلونا بود. اما در نهایت این هافبک هلندی با پاری سن ژرمن به توافق رسیده و راهی لیگ فرانسه شد. جینی واینالدوم که همین اخیرا مصدوم شده و سه هفته از میادین دور است، از شرایط خود در تیم جدیدش راضی نیست و اخبار حاکی از احتمال بازگشت او به لیگ برتر و البته انتقال به نیوکاسل است.

 

 

اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد بر خلاف تصورات، انگیزه اصلی جینی واینالدوم از انتقال به پاریس مسائل مالی نبوده و در واقع رقم پیشنهادی پاری سن ژرمن تنها یک میلیون یورو بیشتر از بارسلونا بوده است. در حقیقت علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان و تحرکات باشگاه بارسلونا، مدیران این تیم در نهایی کردن قرارداد و توافق کامل تعلل به خرج دادند و این روند باعث خستگی جینی واینالدوم و تغییر تصمیم او شد.

 

اگر خوان لاپورتا و کادر او زودتر برای قرارداد نهایی این هافبک 31 ساله اقدام می کردند، الان جینی واینالدوم در ترکیب بارسلونا توپ می زد، اما این اتفاق رخ نداد و او در نهایت به پیشنهاد پاری سن ژرمن خیلی سریع پاسخ مثبت داد. البته به نظر می رسد با توجه به اینکه جینی واینالدوم گزینه مورد علاقه رونالد کومان بود و ماندن خود این سرمربی در نوکمپ نیز در هاله ای از ابهام قرار داشت، مدیران بارسلونا در جذب این بازیکن به جمع بندی نهایی نرسیده بودند و به همین علت در نهایت این هافبک هلندی ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود.

نظر شما