شناسهٔ خبر: 52038710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره فوتسال زنان و حضور در اردوی ملی؛

فرشته؛ ستاره پروازی کویت-تهران-دوشنبه (عکس)

مهره تاثیرگذار تیم ملی فوتسال زنان با هماهنگی‌های انجام شده، خود را به تهران رساند و در تنها جلسه تمرینی پیش از حضور در کافا شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" بعد از کشمکش پیش‌آمده در فهرست اولیه تیم ملی فوتسال زنان، سرانجام نام فرشته کریمی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و برترین فوتسالیست زن آسیا بعد از حدود 2 سال تعطیلی تیم ملی، این فرصت را به دست آورد تا بتواند در عرصه ملی به میدان برود.

 

با این‌حال حضور کریمی در کویت باعث شده بود تا حضور یا عدم حضور او در اردوی ملی نامعلوم باشد و حتی گمانه‌زنی‌هایی درباره اضافه شدن فرشته کریمی به اردوی تیم ملی در دوشنبه تاجیکستان برای حضور در تورنمنت کافا 2022 مطرح شده بود.

 

اما کریمی بعد از اتمام مرحله نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان کویت، با هماهنگی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال خودش را به تهران رساند و امشب با انگیزه در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به دوشنبه شرکت کرد.

 

کریمی که به تازگی از کویت به تهران آمده، بامداد فردا از تهران به دوشنبه خواهد رفت تا همراه تیم ملی در کافا باشد و باید دید در این تورنمنت آسیای مرکزی او چه عملکردی در لباس تیم ملی فوتسال زنان ایران خواهد داشت.

 

نظر شما