شناسهٔ خبر: 52038498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران / ادامه بارش‌ها و ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از اواخر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور بارش خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان گفت: فردا در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه، با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: از بعد از ظهر فردا بارش به تدریج از سمت غرب کاهش می‌یابد و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز و جنوب کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما