شناسهٔ خبر: 52038426 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ دی ماه)

۲ گوشی هوشمند جدید از شرکت‌های شیائومی و سامسونگ به فهرست گوشی‌های پرطرفدار این هفته اضافه شدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی Samsung Galaxy S۲۱ FE ۵G همانند هفته قبل در رتبه نخست ایستاده است.

به گزارش‌ سایت جی اس ام آرنا، بعد از گوشی صدرنشین سامسونگ، گوشی OnePlus ۱۰ Pro دیده می‌شود که با ۲ پله صعود از رده چهارم به رتبه دوم رسیده است و جایگاه هفته قبل گوشی Xiaomi ۱۲ Pro را تصاحب کرده. شایان ذکر است این گوشی شیائومی با یک پله نزول در رده سوم قرار گرفته است.

بعد از این گوشی ها، Galaxy A۵۲s ۵G سامسونگ دیده می‌شود که حالت صعودی داشته و در جایگاه چهارم جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته ایستاده است.

گوشی iPhone ۱۳ Pro Max اپل نیز با دو پله صعود جایگاه پنجم را تصاحب کرده است و گوشی تازه وارد Xiaomi ۱۱i HyperCharge در رده ششم آن را تعقیب می‌کند.

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro نیز با دو پله صعود از رده نهم به رتبه هفتم رسیده است. اما گوشی Realme GT۲ Pro یک سقوط آزاد را تجربه کرده و از رده سوم به رده هشتم سقوط کرده است و بالاتر از گوشی تازه وارد Samsung Galaxy A۱۲ که در رده نهم جدول قرار گرفته، ایستاده است.

رتبه دهم جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته نیز مثل هفته گذشته در اختیار Xiaomi Redmi Note ۱۰ Pro است. جالب است بدانید این گوشی مدت‌ها است در این فهرست حضور دارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما