شناسهٔ خبر: 52038422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گردنه های قزوین برفی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برق در گردنه‌های استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به بارش برف از روز گذشته در قزوین اظهار کرد: بارش برف از روز گذشته در قزوین آغاز شده و هم اکنون شدت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف در گردنه‌های قسطین‌لار و بهرام آباد الموت، کوهین محور قزوین_رشت، آوج، طالقان و محور قزوین _زنجان محدوده قره باغ و ضیاآباد ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه در الموت بارش برف با کولاک همراه است، اضافه کرد: همزمان با بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی نیز توسط راهداران استان قزوین در حال انجام است.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۲۰۰ راهدار در استان قزوین در قالب ۲۲ تیم در ۱۸ راهدارخانه با ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در حال انجام عملیات راهداری زمستانی هستند.

حق لطفی بیان کرد: شهروندان در حال حاضر نیاز است تا شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر حتماً تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: شهرندان حتماً در صورت نیاز، قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شده و بعد به سفر اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

نظر شما