شناسهٔ خبر: 52038308 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صنعاء:

در صورت ادامه تجاوز، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در امارات به خطر می‌افتد

فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن هشدار داد که اگر تجاوزگری ادامه پیدا کند خطرات واقعی در انتظار اقتصاد و سرمایه‌گذاری در امارات خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مهدی المشاط» فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن عملیات یرو‌های این کشور در عمق امارات را تبریک گفت.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد: «اگر این تجاوز و سریال جنایات آن و تلاش برای اشغال این کشور (یمن) ادامه یابد، این مسئله در آینده، خطرات واقعی برای اقتصاد و سرمایه‌گذاری در امارات به همراه دارد».

در همین ارتباط، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء هم تأکید کرد: «کشور کوچکی در منطقه که در راه خدمت به آمریکا و اسرائیل جانفشانی می‌کند مدعی شده که از یمن فاصله گرفته (اعلام بیطرفی کرده)، اما اخیرا خلاف آنچه مدعی شده، ثابت شده است.

عبدالسلام در ادامه هشدار داد، ابوظبی یا از اقدامات بیهوده خود در یمن دست برمی‌دارد یا اینکه با قدرت خدا چیزی به سراغش می‌آید که دستش و دست غیر او قطع می‌شود.

منابع رسانه‌ای، امروز (دوشنبه، ۱۷ ژانویه) از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش‌سوزی پس از آن خبر داد.

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن هدف گرفته شدن یک منطقه صنعتی در ابوظبی را پیامی تنبیهی برای امارات توصیف کرد.

در پی عملیات موفق امروز صنعاء علیه ابوظبی، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که اگر امارات از تداوم حملات به یمن دست برندارد حملات دردناک‌تری در انتظار آن خواهد بود.

نظر شما