شناسهٔ خبر: 52037811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نکونام: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/اگر تقویت نشویم به مشکل برمی‌خوریم

سرمربی فولاد می‌گوید تیمش نیاز به تقویت دارد تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان توان مبارزه کردن داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام امشب(دوشنبه 27 دی ماه) پس از باخت تیمش در مقابل تیم مس کرمان و حذف فولاد از رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، اظهار کرد: بالاخره جام حذفی جام شگفتی‌هاست، شما با یک اشتباه تنبیه نه، بلکه حذف می‌شوید. روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم، از دو قدمی چند مرتبه دروازه حریف را باز نکردیم و همین اشتباه ها باعث شد که به مشکل بخوریم و در نهایت در ضربات پنالتی حذف شویم.

او گفت: از تمامی هوادارانی که طی این سه سال در تمامی احوال ها کنار تیم ما بودند عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم که از این شکست درس عبرت بگیریم و بتوانیم از آن به خوبی عبور کنیم و به ادامه مسابقه ها فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: در رختکن با بازیکنان تیم صحبت کردم و همه اعضای تیم جریمه شدند، در هر مسابقه باید با تمرکز صد درصدی به میدان برویم تا دیگر اینگونه غافلگیر نشویم.

نکونام بیان کرد: من لیست خریدم را به باشگاه داده‌ام و این موضوع را نیز گفته‌ام که تیم ما نیاز به تقویت دارد. اگر تیم تقویت نشود نمی‌توانیم با حریفان خود چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم و این موضوع در نیم‌فصل برای تیم ما که دو سال از پنجره نقل و انتقال ها محروم بوده یک مورد حیاتی است و تیم ما نیاز به یک انرژی جدید دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان اضافه کرد: به هواداران خونگرم و مردم خوب خوزستان قول می‌دهیم که در ادامه راه بیشتر بجنگیم و بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فولاد مهیا کنیم تا دوباره باعث شادی آن‌ها شویم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال فولاد خوزستان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز مهمان تیم مس کرمان بود که در نهایت با نتیجه پنج بر چهار در ضربه های پنالتی مغلوب میزبان خود شد.(اینجا)/انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • حذف فولاد قهرمان در کرمان
  • جواد نکونام: برابر مس باید با برنامه و تمرکز بالا به میدان برویم

نظر شما