شناسهٔ خبر: 52037698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دهقان: انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در حال انجام است/بعضی‌ها‌ با شیطنت مطالبم را تغییر دادند

نماینده مردم ورزقان در مجلس با اشاره به انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس گفت: بعضی‌های با شیطنت محتوای مطالبم را تغییر و موجب نگرانی هواداران تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اللهوردی دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با پیگیری بنده، استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر نمایندگان و مسوولان استان انتقال تیم تراکتور به صنایع مس در حال انجام بوده و شیطنت‌ها‌ در این مورد ره به جایی نخواهد برد.

وی گفت: این انتقال در حال طی پروسه قانونی‌اش بوده و قطعا تا زمانی که هنوز مالکیت به مس واگذار نشده و تغییر مالکیت به امضای طرفین نرسیده، مسوولیت تیم با مالک قبلی باشگاه است.

دهقان افزود: من در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفتم آقای زنوزی می‌تواند تا زمانی که مالکیت باشگاه را در اختیار دارد، تیم را تقویت کند و قطعا‌ هزینه های تقویت تیم از صنایع مس قابل استرداد است، اما این به معنای این نیست که مالکیت همچنان با آقای زنوزی بوده و تقویت تیم بر عهده وی و من تاکید کردم در حال حاضر به دلیل اینکه قراردادی با مس منعقد نشده نمی‌توان هزینه‌ای از آنها گرفت و اگر آقای زنوزی هزینه کند می توان در انتقال باشگاه این هزینه را قید و به وی بازگرداند.

انتهای پیام/60017

نظر شما