شناسهٔ خبر: 52037403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار پیکان و استقلال در جام حذفی لغو شد/ارجاع پرونده آبی پوشان به کمیته انضباطی

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مطرح شده از سوی باشگاه استقلال اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷ ی ۱۴۰۰

بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد :

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست  طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده  و در صورت  بی علامتی ( ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی  سه روز اخر الزامیست )  و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه آقای دکتر حبیبی می باشد. 

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه ، به استحضار میرساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا  بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می گردد.

۳- بدیهی است سایر رقابتهای پیش روی تیم استقلال ، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام می گردد.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال،  این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما