شناسهٔ خبر: 52036604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فروش، همین زمستان؛

تصمیم جنجالی بارسلونا در مورد یاغی فرانسوی

بارسلونا مایل است در همین فصل زمستان عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی خود را به فروش برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد به نظر می رسد دوران حضور عثمان دمبله در بارسلونا به پایان رسیده و جدایی او قطعی است.

 

این ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با این باشگاه فاصله زیادی دارد و همه چیز مهیای جدایی دمبله از بارسلونا شده است. اما مدیران باشگاه امیدوارند بهره ای حداقلی از فروش عثمان دمبله ببرند و به همین دلیل، بارسلونا در تلاش برای فروش این بازیکن در ماه ژانویه است.

 

 

به نظر می رسد بارسلونا مهاجم فرانسوی خود را با مبلغ 20 میلیون یورو به دو باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد و نیوکاسل پیشنهاد داده و مشکلی با فروش دمبله در روزهای پیش رو ندارد. مدیران بارسلونا خبر ندارند که آیا عثمان دمبله همین حالا نیز برای انتقال به تیم جدید خود در فصل تابستان با گزینه بعدی به توافق رسیده یا نه، اما به این نتیجه رسیده اند جدایی این بازیکن بخشی از هزینه های بارسا در نیم فصل دوم را کاهش می دهد و به همین دلیل بهتر است این اتفاق همین حالا رخ دهد.

 

البته خواسته های مالی هنگفت عثمان دمبله شرایط انتقال او به هر تیمی را دشوار ساخته است. همچنین پاری سن ژرمن به عنوان یکی از گزینه های جدی جذب این بازیکن، در انتظار فصل تابستان و روشن شدن قطعی تکلیف انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خواهد ماند.

نظر شما