شناسهٔ خبر: 52035587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخشی از قلعه فلک‌الافلاک در معرض تخریب است/ رشد 77 درصدی بودجه استان‌ها

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری باید تک به تک بررسی و پیگیری شود، گفت: نامه‌ای به وزارت‌خانه زده شده که بخشی از قلعه فلک‌الافلاک در خطر تخریب است و باید مورد مرمت و استحکام‌بخشی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به موضوع انتصابات در لرستان، اظها کرد: همواره بر این اعتقاد بودم که دخالت نمایندگان در انتصابات کاری غلط است و هر چه زمان می‌گذرد، بر این نظر اصرار بیشتری دارم.

دخالت نمایندگان در انتصابات کاری غلط است

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون دخالت نماینده در انتصابات خلاف استقلال قوا است، وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شعارهای انتخاباتی قول انتصاب را به کسی نداده‌ام، گفت: به نظرم مجمع نمایندگان افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی به استاندار معرفی کند که البته در دولت اخیر تصمیم گرفتم که در مجمع نمایندگان استان دخالت و حضوری نداشته باشم.

برخی از قوانین فسادخیز هستند

ویسکرمی در خصوص فساد اداری بیان داشت: یک سری از قوانین فسادخیز هستند که در این زمینه قانون باید اصلاح شود، قانون گزینش کشور از جمله این قوانین است که نیازمند تصحیح است.

وی تصریح کرد: اجازه دهیم که یک مقدار بگذرد و دولت مستقر شود تا با ارزیابی درست مدیران، عزل و نصب‌ها انجام شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مستندات بکارگیری مجدد برخی مدیران بازنشسته برای دیوان محاسبات و بازرسی ارسال شده، افزود: نهادهای نظارتی باید ورود پیدا کنند که البته اقداماتی در این حوزه انجام شده است.

ویسکرمی با بیان اینکه مجلس چندین بار در حوزه خودرو و تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی ورود پیدا کرده است، گفت: اختلافات فنی در ابن زمینه وجود دارد که نیازمند پیگیری و تحقیق است.

دولت قول داده طی سه سال معشوره را بسازد

وی اظهار داشت: دولت قول داده طی سه سال معشوره را بسازد، ضمن اینکه بخشی از تامین منابع معشوره و راه آهن از طریق تهاتر خواهد بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در لایحه بودجه، بودجه استانی نسبت به سال قبل ۷۷ درصد افزایش یافته و بخش عمومی کاهش یافته است، دولت تلاش می‌کند چاپ پول را منتفی کند و سیاست دولت سیزدهم بر حمایت از مناطق محروم است.

ویسکرمی با بیان اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری باید تک به تک بررسی و پیگیری شود، گفت: نامه‌ای به وزارت‌خانه زده شده که بخشی از قلعه فلک‌الافلاک در خطر است و باید مورد مرمت و استحکام‌بخشی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما