شناسهٔ خبر: 52034632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با حضور مسئولان انجام شد؛

گشایش مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دلیجان، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان (TMC) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی راه‌اندازی شد.(بیشتر بخوانید)

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در مراسم گشایش مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد دلیجان اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این است که نمی‌توانند شغلی مناسب با رشته تحصیلی خود را بیابند و این موضوع موجب نرخ فزاینده بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها می‌شود.

منصور جلیلوند بیان کرد: در این مرکز، دوره‌های مهارتی مورد نیاز دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال با نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند با استفاده از این دوره‌ها، سطح مهارت و توانمندی خود را ارتقا داده و گواهینامه مهارتی از طرف دانشگاه و سازمان فنی و حرفه‌ای کسب کنند.

وی افزود: علاوه‌بر مطالبه و انتظار صنعت از دانشگاه برای تربیت فارغ‌التحصیلان ماهر، دانشجویان در این مرکز می‌توانند با کسب آموزش‌های نظری و عملی به‌طور همزمان موفقیت شغلی خود را تضمین کنند.

گشایش مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی ادامه داد: بر این اساس تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد دلیجان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با رویکرد توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و در راستای انجام اهداف و مأموریت‌های سازمانی، برآورده‌کردن نیاز صنایع به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای و نیز استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری منعقد و مجوز راه‌اندازی و فعالیت این مرکز به مدت سه سال به دانشگاه آزاد دلیجان اعطا شد.

به گزارش آنا در نشستی مشترک با تبیین ظرفیت‌های همکاری مشترک بررسی راه‌اندازی دپارتمان آموزشی تخصصی با محور صنایع شهرستان دلیجان ازجمله الیاف و عایق‌های رطوبتی نیز مورد تأکید و توافق طرفین واقع شد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

نظر شما