شناسهٔ خبر: 52034167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهدی: استقلال 16 بازیکن داشته باشد، بازی می‌کند

پیکان- استقلال در چه صورت لغو می‌شود؟

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شرایط تعویض دیدار پیکان و استقلال را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال امروز اعلام کرد به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعداد زیادی از اعضای این تیم تمریناتش را تعطیل کرده و حاضر به بازی کردن مقابل پیکان در جام حذفی نیست.


استقلالی‌ها درخواست رسمی خود را نیز برای تعویق دیدار با پیکان به سازمان لیگ ارائه کردند و حالا آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.


سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار پیکان و استقلال لغو می‌شود یا نه، گفت:‌«اگر یک تیم کمتر از 11 بازیکن داخل زمین و 5 تعویضی داشته باشد، بازی‌اش‌ لغو خواهد شد. از میان 16 بازیکن که شرایط بازی دارند، حتما یک گلر باید حضور داشته باشد.»
این در شرایطی است که مسئولان باشگاه استقلال هیچ اعلام دقیقی درباره نمونه تست هایی که مثبت شده است، نداشته اند. البته آنها باید این تعداد را به سازمان لیگ اعلام کنند.


باید منتظر ماند و دید تا ساعات آینده سازمان لیگ فوتبال چه تصمیمی درباره مسابقه پیکان و استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی اتخاذ خواهد کرد.


گفتنی است، با وجود درخواست استقلال برای لغو مسابقه اعضای تیم پیکان بعد از انجام تمرین امروز خود راهی هتل شدند و اردوی خود را نیز قبل از بازی برپا کردند تا نشان بدهند آماده برگزاری بازی هستند.

 

نظر شما