شناسهٔ خبر: 52033443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیروزی یک نیمه‌ای سرخپوشان با ضربه استثنایی امیری؛ ذوب‌آهن صفر ـ پرسپولیس صفر

گروه استان‌ها ــ نیمه نخست دیدار ۲ تیم ذوب آهن و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

ذوب‌آهن در این دیدار با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده‌لو به میدان رفت.

یحیی گل‌محمدی نیز تیمش را با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی به میدان فرستاد.

در دقایق ابتدایی این بازیکنان پرسپولیس بودند که سعی داشتند تا بر دروازه حریف فشار بیاورند و همین مسئله سبب شد تا در دقیقه 4 این دیدار صاحب یک موقعیت کرنر شوند که این ضربه برای سرخپوشان حاصلی دربر نداشت.

سبزپوشان اصفهانی در دقیقه 8 این دیدار حرکت تیمی بسیار خوبی را انجام دادند اما ارسال ضعیف جهانی سبب شد تا مدافعان پرسپولیس این موقعیت را به خوبی دفع کنند.

در ادامه باز هم یورش بازیکنان ذوب‌آهن به سمت دروازه حریف سبب شد که مدافعان پرسپولیس در گوشه بیرون از محوطه جریمه دچار خطا شوند اما بازیکنان ذوب‌آهن از این موقعیت هم به خوبی استفاده نکردند و ارسال خدابنده‌لو را مهدی عبدی از درون محوطه جریمه دور کرد.

در دقیقه 11 مهدی عبدی پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شوت شد که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

در دقیقه 14 این دیدار بازیکنان پرسپولیس روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن و پاسکاری دقیق سرخپوشان صاحب یک موقعیت بسیار عالی شدند اما مهدی عبدی از ارسال خوب آقایی استفاده نکرد و ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک روی دروازه فرود آمد.

دقیقه 22 این دیدار بازیکنان پرسپولیس توسط پهلوان از کناره زمین صاحب موقعیت شدند که ارسال پهلوان در آن سوی زمین به نعمتی رسید و ارسال این بازیکن نیز مستقیم به بیرون رفت.

احسان پهلوان در دقیقه 26 با یک کار تکنیکی بسیار زیبا و یک توپ گیری بسیار عالی 2 بازیکن ذوب‌آهن را از جای برداشت و توپ را به عبدی سپرد که ضربه این بازیکن از درون محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان سبزپوش به بیرون رفت.

در دقیقه 30 بازی بازیکنان پرسپولیس روی خطایی که روی ترابی صورت گرفت صاحب موقعیت شدند که ارسال ترابی را قریشی به خوبی دفع کرد و در ادامه ارسال کرنر نیز به نعمتی رسید و ضربه این بازیکن را فرعباسی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 35 بازیکنان پرسپولیس ارسال خوبی به درون محوطه جریمه داشتند که قریشی به خوبی بازگشت داد اما وحید امیری در ادامه با یک ضربه بسیار عالی توپ را درون دروازه سبزپوشان قرار داد.

یک دقیقه پس از این گل بازیکنان ذوب‌آهن موقعیتی را در ضدحمله به دست آوردند که ارسال میلاد جهانی به خدابنده‌لو رسید که ضربه سر نه چندان جالب این بازیکن به لک رسید.

انتهای پیام/168/س

نظر شما