شناسهٔ خبر: 52033404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد:

کلاهبرداری استاد قلابی در نوشهر

موج نیوز

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری یک استاد قلابی ارز دیجیتال به جرم کلاهبرداری 80 میلیاردی از شهروندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری، مأموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر موضوع را با انجام اقدامات فنی به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی کلاهبردار حرفه ای، ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر ضمن بیان اعتراف متهم به کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی در بازجویی های فنی مأموران پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم به بهانه خرید ارز دیجیتال برای افراد و عدم آگاهی شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: با توجه به گسترش علم و فناوری های نوین ارتباطی، شاهد استفاده روزافزون از این ابزارها در امور تجاری هستیم که به نوبه خود بسیاری از امور زندگی ما را تسهیل کرده اند اما یک سری زمینه های کَج رَوی و سوءاستفاده نیز ایجاد شده و بعضاً شاهد وقوع کلاهبرداری های مختلفی در این حوزه بوده ایم که گاهی حتی افراد تحصیل کرده و سطح بالای جامعه را نیز گرفتار خود کرده اند.

نظر شما