شناسهٔ خبر: 52031776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حضور دانش آموزان در مدارس منعطف و گروه بندی است/ 94 درصد از معلمان و 85 درصد دانش آموزان واکسن زده اند

وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون حدود ۹۴درصد از معلمان واکسینه شده اند و در حدود ۸۵ درصد دانش‌آموزان نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: همکاران من تمام تلاش خود را برای اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس به کار برده اند. لذا مدارس آمادگی کامل رابرای پذیرش دانش‌آموزان دارند.

 وی افزود: در حال حاضر تمام مدارس مناطق روستایی و شهرهای کوچک، فعالیت حضوری خود را آغاز کرده اند.

نوری بیان کرد: تاکنون حدود ۹۴درصد از معلمان واکسینه شده اند و در حدود ۸۵ درصد دانش‌آموزان نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند، لذا با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل ها در محیط مدرسه وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: همکاران باید در مدارس حضور داشته باشند و دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور درکلاس های درس آماده باشند تا جریان بازگشایی ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: تلاش کرده ایم شرایط حضور دانش آموزان را در تمام مدارس مهیا کنیم ولی اگر درصد اندکی از مدارس در مناطق شهری، هنوز موفق به ایجاد شرایط لازم برای بازگشایی کامل نشده باشند، می توانند از طریق روش‌های منعطف و گروه بندی دانش‌آموزان، امر آموزش را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

نظر شما