شناسهٔ خبر: 52031084 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محل برگزاری جشنواره سینمایی فیلم فجر مشخص شد

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب پردیس چارسو به عنوان خانه جشنواره گفت: پردیس چارسو به دلیل وجود سالن‌های استاندارد سینمایی، تجربه برگزاری جشنواره‌های سینمایی و همچنین پارکینگ مناسب و سایر شرایط زیرساختی انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، یزدان عشیری درباره دلیل انتخاب پردیس سینمایی چارسو به عنوان خانه جشنواره فیلم فجر امسال گفت: پس از بررسی گزینه‌هایی، چون برج میلاد، پردیس ملت و دیگر مجموعه‌های سینمایی، همچنین با استناد بر نظرسنجی‌ها، همفکری با صاحبان آثار و بخش‌هایی از اهالی رسانه به این جمع‌بندی رسیدیم که پردیس سینمایی چارسو را به عنوان خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر در نظر بگیریم.

وی گفت:درباره دلیل انتخاب نشدن پردیس سینمایی ملت و برج میلاد گفت: پردیس ملت به دلیل مشکلات متعددی که در زمینه نداشتن پارکینگ و همین‌طور مشکلات زیرساختی درخصوص اینترنت و دسترسی انتخاب نشد.

آقای عشیری افزود: سالن برج میلاد هم به دلیل رضایت نداشتن صاحبان آثار نسبت به کیفیت فنی نمایش فیلم‌ها در این سینما و مشکلات جانبی انتخاب نشد به این دلیل امکان استفاده از برج میلاد در این دوره فراهم نبوده است.

مشاور رئیس سازمان سینمایی افزود: برگزاری جشنواره‌های سینمایی و همایش‌های فرهنگی در تهران به شدت نیازمند وجود زیرساخت سالن‌های مجهز و استاندارد است.

با وجود این که ما می‌دانیم با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم؛ برای کمک به افزایش ظرفیت، سالن‌های دیگر از جمله سینما فلسطین را هم در نظر گرفتیم تا بیشترین سرویس‌دهی و امکانات را در اختیار اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندان قرار دهیم.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

نظر شما