شناسهٔ خبر: 52028970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شناسایی و اسکان افراد فاقد سرپناه شهر رشت

رقیه قدیمی

شهردار رشت گفت: در پی جابه‌جایی افرادی که سرپناه مناسبی در داخل شهر ندارند بیش از ۲۰ نفر از این افراد شناسایی و در گرمخانه‌های آماده شده شهرداری رشت اسکان داده شدند.

صاحب‌خبر -

امیرحسین علوی همزمان با تشدید بارش برف بازدید شبانه‌ای از مناطق پنجگانه سطح شهر، اکیپ های مستقر و نحوه اجرای عملیات مدیریت بحران با هدف پایش شرایط و نظم بخشی به اقدامات واحدهای ذیربط انجام داد و این بازدید تا صبح امروز ادامه یافت.

وی به اطلاع‌ رسانی برای جابه‌جایی افرادی که سرپناه مناسبی در داخل شهر ندارند اشاره کرد و افزود: با تلاش ۶ اکیپ فعال تقریبا بیش از ۲۰ نفر از این افراد شناسایی و در گرمخانه‌های آماده شده شهرداری رشت اسکان داده شدند.

 علوی خاطرنشان کرد: از همه پرسنل که همزمان با شدت گرفتن بارش برف تا صبح امروز بیدار بودند و تلاش کردند تا خللی در فعالیتهای روزمره شهروندان ایجاد نشود، تقدیر می کنم.

شهردار رشت گفت: تا زمانی که بارش برف ادامه داشته باشد، پرسنل شهرداری رشت نیز در سطح شهر حضور خواهند داشت و به خدمات رسانی خود ادامه ‌خواهند داد.

علوی با بیان اینکه در چند ماهه اخیر تمام ماشین‌ آلات سازمان شهرداری پس از گذشت چندین سال تعمیر و اورهال شدند، عنوان کرد: شهرداری رشت با تمرکزی که در سه ماه گذشته بر روی بهسازی ماشین‌ آلات سنگین خود داشت، یک افزایش ۵۰ درصدی را در بخش تجهیزات این حوزه رقم زد. به طوری‌که با یک اورهال تجمیعی امروز ماشین‌ آلات مستهلک در سطح واحدهای مختلف شهرداری نداریم.

علوی افزود: با حمایتهای انجام شده همه مسئولان از شهرداری رشت، توانستیم بعد از سالها در امر مدیریت بارش برف به یک آمادگی نسبی مناسب برسیم و این تلاش همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار رشت خط ارتباطی سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان اعلام کرد و گفت: این سامانه در ساعات گذشته که با بارش برف مواجه بودیم به شکل شبانه‌ روز فعال بود و پیامها و تماسهای شهروندان را دریافت و مورد رسیدگی قرار داد.

انتهای پیام 

نظر شما