شناسهٔ خبر: 52018678 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

انعکاس چهار دهه خدمت رسانی نظام اسلامی در فضای مجازی مورد توجه قرار دارد

شاهرود_مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود بر اثرگذاری و هدفمند بودن برنامه‌ها در این دهه و تولید محتوا و نشر در فضای مجازی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

انعکاس چهار دهه خدمت رسانی نظام اسلامی در فضای مجازی مورد توجه قرار داردامیرحسین اصغری در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهرستان با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی کمیته رسانه و فضای مجازی این ستاد اظهار کرد: برگزاری تور‌های صنعتی برای رسانه‌ها جهت انعکاس توانمندی‌های صنعتی ایجاد شده پس از انقلاب و قدرددانی از پیشکسوتان رسانه در اطلاع رسانی عملکرد‌ها و دستاورد‌های انقلاب و انعکاس جلوه‌های کارآیی انقلاب اسلامی از برنامه‌های این کارگروه در دهه فجر است.
او افزود: ایجاد موج خدمت‌رسانی به مردم از سوی دستگاه‌ها، ادارات و حتی در قالب بخشودگی جرائم در بانک‌ها که رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی در تحقق این موج خدمت‌رسانی موثر و کمک‌رسان باشند.
مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود به جذب ایده‌های خلاق و دلنوشته‌های مردم در راستای کسب آراء و تفکرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دستاورد‌های انقلاب در همه زمینه‌ها باید برجسته شود و خاطرات یاوران انقلاب اسلامی در شهرستان تهیه و بازنشر در فضای مجازی انجام پذیرد.
او خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود ناگفته‌های خانواده‌های شهدا از انقلاب در فضای مجازی درج و فراخوان طراحی و پوستر با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار گردد.
مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود بر تعامل کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد با این کمیته در راستای انعکاس برنامه‌های ستاد در دهه فجر تاکید کرد.
در این نشست مسئولین کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود به برنامه‌های پیشنهادی در این دهه اشاره کردند و بر تعامل و هم افزایی برنامه‌ها در راستای اثرگذاری و هدفمند بودن تاکید کردند.

نظر شما