شناسهٔ خبر: 52018662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با حضور دکتر نریمانی راد برگزار شد:

مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای همکار در واحد یادگار امام خمینی(ره)

مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدای همکار در واحد یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با سالروز وفات ام البنین(س) ، مراسم تقدیر از خانواده معزز شهدای همکار با حضور دکتر محمد نریمانی راد، رئیس واحد در سالن کنفرانس حوزه ریاست واحد یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد.

دکتر نریمانی راد ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات ام البنین(س) گفت: امروز ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم. زیرا آنها در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافتند و با رشادت های خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده معزز شهدا از مهمترین وظایف ما است بیان کرد: خانواده‌های معزز شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که با هیچ ارائه‌ی خدمتی قابل جبران نیست و وظیفه ما این است که تکریم آنان را از یاد نبریم.

وی ادامه داد: باید خودمان را در قبال شهدا و خانواده های آنان مسئول بدانیم و این برای ما افتخار بزرگی است که در دانشگاه کنار شما همکاران گرامی در حال خدمت هستیم. 

نریمانی راد کارکنان خانواده شهدا را الگو و نمونه برای سایر کارکنان عنوان کرد و افزود: خانواده های شهدای والامقام به الگوی استقامت و ایثار بدل شده اند و لازم است با الگوبرداری از فداکاری این عزیزان حس همدلی و همیاری را بین همکاران تقویت کنیم.

در پایان این مراسم از خانوداه های معزز شهدای همکار تقدیر به عمل آمد.

نظر شما