شناسهٔ خبر: 52018613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دادستان اهواز:

مردم، حلاوت برخی پروژه‌ها را تا پایان هفته خواهند چشید

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: دستورات لازم صادر شد و بخشی از پروژه‌ها در همین هفته به پایان خواهد رسید و مردم حلاوت آن را خواهند چشید.

صاحب‌خبر -

عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز در رابطه با حقوق عامه مناطق محروم و حاشیه‌نشین اهواز اظهار کرد: مردم نباید تصور کنند که مسئولین به میان آنها می‌آیند بازدید می‌کنند و بدون ثمره کار را رها می‌کنند بلکه باید آثار بازدیدها و جلسات برای مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از اقدامات عجولانه و غیرکارشناسی افزود: این موضوع به معنای توقف کار و کاهش سرعت عمل نیست بلکه باید با روحیه جهادی و انقلابی و مدیریت صحنه، امور را به پیش برد.

حسینی پویا در تشریح وضعیت بازدید میدانی از این مناطق عنوان کرد: صحبت با اهالی را داشتیم و سپس جهت اتخاذ تدابیر و تصمیمات مدیریتی یک جلسه فوق‌العاده کارگروه حقوق عامه دادسرای مرکز استان را با حضور کارشناسان و متخصصان فنی عمرانی مهندسی و با حضور سایر دستگاه‌های نظارتی برگزار کردیم تا بتوانیم اقدامات را در مسیر قانونمند و هدفمند جهت‌دهی نماییم.

وی افزود: طی این جلسه نیز مقرر شد تا مصوبات جلسه جهت اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شوند و با تعیین مدت بازدید از روند پیشرفت پروژه خبر داشته باشیم و گزارش اقدامات را از دستگاه‌های مربوطه و همچنین گروه‌های جهادی مستقر در محلات مذکور، دریافت و ارزیابی نماییم که الحمدالله آنچه مشاهده کردیم تلاش مدیران استانی و شهری در جهت خدمت‌رسانی به مردم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان بیان کرد: اما از آنجایی که همواره بر این اعتقاد بوده‌ایم که هر آنچه در توان داریم در راستای خدمت به مردم باید به کار گیریم مجدداً این جلسه را تشکیل دادیم و برنامه بازدید را گذاشتیم تا چنانچه در مسیر کار، خلاف یا کمبود پیش آمده باشد مرتفع نماییم.

وی افزود: در این زمینه نیز دستورات لازم صادر شد و بخشی از پروژه‌ها در همین هفته به پایان خواهد رسید و مردم حلاوت آن را خواهند چشید، اقدامات دیگری نیز به زودی آغاز می‌شود که تا پایان دهه فجر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما