شناسهٔ خبر: 52018536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج:، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه به منظور ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی در این مدت زمان بوده است.

پرپنچی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود، بیان کرد: هم اکنون ۶۷ وکیل نیکوکار در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: خدمات حقوقی و قضایی وکلای نیکوکار از طریق دفتر معاضدت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: وکلای دفتر اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد استان تهران در حال حاضر به مدت دو روز در هفته ( یکشنبه و سه شنبه) فعالیت می‌کنند.

 

پرپنچی ادامه داد: همچنین مطابق تفاهمنامه کمیته امداد با مرکز وکلای قوه قضائیه،مددجویان تحت حمایت می توانند از خدمات حقوقی و قضایی وکلای این مجموعه نیز بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت با مراجعه به میدان فردوسی، خیابان انقلاب کوچه یکم علوی ،کمیته امداد مرکزی تهران ( مناطق ۷،۶ و ۱۱) می توانند از خدمات مشاوره و راهنمایی حقوقی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام

نظر شما