شناسهٔ خبر: 52013059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی فوتبال ناشنوایان: زمین تمرین‌مان در شان تیم‌ملی نیست/ الان وقت حمایت است نه بعد از المپیک

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: مشکل اصلی ما برای آماده سازی المپیک زمین تمرین است و محلی که تمرین می‌کنیم در شان تیم ملی نیست.

صاحب‌خبر -

قادر تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در المپیک ناشنوایان اظهار داشت: از لحاظ تیمی شرایط خوبی داریم و بچه ها خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند. اردوها را مرحله به مرحله تا آغاز مسابقات برگزار می‌کنیم و تلاش مان این است که با آمادگی کامل به المپیک برویم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل ما نداشتن زمین تمرین است، گفت: در حال حاضر در ورزشگاه شیرودی تمرین می‌کنیم که اصلا کیفیت خوبی ندارد و در شان تیم ملی نیست. زمین خوب در این فصل در تهران کم است و حتی تیم‌های لیگ برتری نیز خیلی اوقات به مشکل می‌خوردند. تنها خواسته ما این است که زمین تمرین خوب برایمان فراهم شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان عنوان کرد: تیم ملی پتانسیل خوبی دارد. ما دوره قبلی نایب قهرمان شده این و این بار هم اگر خوب حمایت شویم، می‌توانیم روی سکو برویم. امیدوارم اینطور نباشد که اگر خدایی ناکرده نتوانستیم نتیجه بگیریم، انتقادها آغاز شود.

تیموری تاکید کرد: درخواست ما از وزارت ورزش این است که الان باید حمایت‌ها صورت بگیرد. فدراسیون ناشنوایان به تنهایی نمی‌تواند تمام تیم‌ها ساپورت کند و باید مسئولان دیگر نیز پای کار بیایند. اکثر بازیکنان شغل درست و حسابی هم ندارند و اگر در تیم ملی هم حمایت نشوند، کم کم انگیزه‌ها از بین می‌رود.

وی در خصوص قراردادش با تیم ملی به چه شکل است، گفت: ما هیچ قراردادی نداریم و آمده ایم که دلی کار کنیم تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.

به گزارش فارس، المپیک ناشنوایان اردیبهشت ماه سال آینده در برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما