شناسهٔ خبر: 52011025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضا درویش: ما وارث بدهی های کلان پرسپولیس هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از ادوار گذشته بدهی های زیادی دارد و ما وارث این بدهکاری ها هستیم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -   به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تشکر می‌کنم از دکتر سجادی به خاطر اعتمادی که به بنده و اعضای هیات مدیره داشتند. امیدوارم که با همدلی و همراهی همه اعضای هیات مدیره آنچه که شایسته این باشگاه و هوادارانش است انجام دهیم.

آیا برنامه ای برای پیگیری حذف پرسپولیس دارید؟ 

ما درحال حاضر وارث حجم زیادی از بدهی‌ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم که باید با همدلی همه مجموعه باشگاه و هواداران این تیم مردمی مشکلات را حل کنیم. پیگیری درخصوص حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا فعلا اصلی‌ترین کاری است که آن را دنبال می‌کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل شود و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و همفکری برای حل مشکلات تیم استقبال می‌کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را مرتفع و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه برگردانیم. در راستای برطرف کردن مشکلات باشگاه از نظر و همفکری پیشکسوتان نیز قطعا استفاده خواهیم کرد. 

نظرتان درباره عملکرد کادر فنی تیم چیست؟ 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص عملکرد کادر فنی این تیم نیز گفت: به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور یکی از بهترین کادر‌های فنی رادرحال حاضر تیم پرسپولیس دارد و هیچ گونه تغییراتی در کادر فنی باشگاه نخواهیم داشت. کادر فنی پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز شاخص است.

برنامه هایتان برای پرسپولیس چیست؟ 

وی ادامه داد: اقداماتی را درنظر داریم که برای باشگاه انجام دهیم. در وهله اول با توجه به شروع نیم فصل دوم باید درخواست‌ها و کمبود‌های کادر فنی را مرتفع کنیم و اینکه تیم قوی‌تر شود و بتواند به امید خدا برای ششمین بار متوالی قهرمانی لیگ را به دست آورد. در مرحله بعدی باید با اهالی فن و حقوق‌دانان مجرب و ارگان‌های مربوطه جلساتی را برگزار کنیم که درخصوص برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای باشگاه راه حلی پیدا شود.  قصد دیگر ما این است که کارگروه اقتصادی با استفاده از افراد توانمند حوزه اقتصاد تشکیل دهیم که بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید

رسول پناه: مقصران فاجعه حذف سرخابی‌ها از آسیا، فرار رو به جلو را بس کنید!

انتهای پیام/

نظر شما