شناسهٔ خبر: 52010056 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ائتلاف دولت قانون:

ائتلاف دولت قانون خواهان اصلاح روند سیاسی است

یکی از اعضای ائتلاف «دولت قانون» امروز یکشنبه اعلام کرد که این ائتلاف از زمان شرکت در انتخابات خواستار اصلاح اشتباهات دولت در روند سیاسی بود نه پیوستن به مخالفان.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ضرغام المالکی» یکی از اعضای ائتلاف «دولت قانون» امروز یکشنبه با اعلام اینکه این ائتلاف در زمان شرکت در انتخابات نمی خواست در گروه اپوزیسیون باشد بلکه خواهان مشارکت در دولت و اصلاح اشتباهات روند سیاسی بود، گفت: قرار دادن «دولت قانون» در گروه مخالفان ظلم بزرگی به یک گروه سیاسی است که دارای ۳۳ کرسی پارلمان است.

المالکی افزود: آنچه که به نفع مردم است، ورود قدرتمند به دولت برای اصلاح مسیرهای نادرست روند سیاسی می باشد نه پیوستن به مخالفان.

وی تصریح کرد که پیوستن «دولت قانون» به اپوزیسیون بعید است مگر در صورتی که پافشاری نسبت به تشکیل نادرست دولت و تکرار اشتباهات گذشته ادامه یابد و این ائتلاف خواستار پیوستن به اپوزیسیون باشد.

این عضو ائتلاف دولت قانون در پایان با اشاره به اینکه اختلاف میان «دولت قانون» و جریان صدر مشخص است، اظهار داشت: امیدواریم این اختلافات پایان یابد و یک نیروی سیاسی ویژه تشکیل شود و همچنین روابط نزدیک و دوستانه ای میان اعضای جریان صدر و ائتلاف دولت قانون برقرار شود، این چیزی است که تجربه آن را در پارلمان داشتیم.

نظر شما