شناسهٔ خبر: 52001620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا:

آقای کنعانی نمی‌شود بازیکن ملی باشید و هر کاری دلتان خواست بکنید/ گل محمدی بازیکنان مدنظر خود را گرفته، دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم باید در فصل نقل و انتقالات تقویت شود در غیر اینصورت به مشکل خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر فجرسپاسی شیراز گفت:  فجرسپاسی به دنبال ان بود تا حداقل امتیاز را از پرسپولیس در تهران بگیرد برای همین بسته بازی کرد. پرسپولیس با فشار بیشتر به دنبال استفاده از روزنه ها برای رسیدن به گل بود که در نتیجه روی غفلت بازیکنان فجر به گل برتری رسید. پرسپولیس با توجه به این خیلی سخت به گل رسید دنبال حفظ برتری خود بود به همین خاطر در دقایق پایانی بازی برای پرسپولیس سخت شد. چیزی که مهم بود 3 امتیاز این بازی بود که پرسپولیس به آن رسید ولی در نیم فصل این تیم باید تقویت شود و در سبک بازی پرسپولیس تجدید نظر شود.

وی افزود:‌ پرسپولیس هنوز نتوانسته از خریدهای مدنظر یحیی بهره ببرد در حالی که بعد از گذشت یک نیم فصل بازیکنان باید خود را پیدا کرده باشند اما آنها فروغ چندانی نداشته‌اند. اگر به این شکل ادامه داشته باشد قطعا پرسپولیس به مشکل خواهد خورد. پرسپولیس تیم معمولی نیست و همیشه بازیکنان تحت فشار هستند و آنها باید رفته رفته به این موضوع عادت کنند و روند خود را بهبود ببخشند و با شرایط خود را وفق دهند. این بازیکنان مدنظر گل محمدی بودند و نیم فصل گذشته و دیگر هیچ بهونه ای قبول نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: هر زمان انتخابی در پرسپولیس شود حرف و حدیث وجود دارد. ادراه باشگاه بزگری مثل پرسپولیس سخت است و اداره آن داریت می‌خواهد امیدوار هستم آقایان بدانند که در کجا مسئولیت گرفته اند و تلاش کنند تا موانع و مشکلات را بر طرف کنند. 

درخشان خاطرنشان کرد: در مورد این انتخابات همیشه سوالی که به وجود می‌آید این است مگر خود پرسپولیس مدیری ندارد که حداقل در هیات مدیره حضور داشته باشد؟ چرا فردی مثل محمد دادکان که از خود پرسپولیس است و در عرصه مدیریت بوده و موفق هم نشان داده است در هیات مدیره حضور ندارد؟ مشخص است کسی از خانواده پرسپولیس باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و دلسوزانه تر عمل می‌کند.

وی در خصوص خط خوردن حسین کنعانی از لیست تیم ملی ایران گفت: کنعانی زادگان بازیکن خوبی است و در توانایی او هیچ شکی نیست. اما یادمان نرود پیراهن تیم ملی قداست دارد و کسی که این لباس را برتن می‌کند مسولیتش چندین برابر خواهد شد و باید مراقب رفتار خود باشد چون دیده می‌شود. یک فوتبالیست ملی با یک بازیکن معمولی فرق دارد و رفتار و حتی نوع لباس پوشیدن او زیر ذره بین است و این موضوع در همه جای دنیا اینگونه است یک فوتبالیست بزرگ نمی‌تواند هر کاری دلش خواست بکند و محرومیت برای او در نظر خواهند گرفت. آقای کنعانی نمی‌شود بازیکن ملی باشید و اجازه داشته باشید هر کاری کنید.  هرچه بزرگتر و چهره تر می‌شوید شما برای مردم الگو هستید و این رفتار قابل قبول نیست. به نظرم برخود قاطع با چنین اتفاقاتی می‌تواند درسی برای بقیه باشد تا بدانند در چه جایگاهی قرار دارند.

نظر شما