شناسهٔ خبر: 51991159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معرفي برگزيدگان عمار دوازدهم

صاحب‌خبر -
معرفي برگزيدگان عمار دوازدهم
خبرگزاری آریا- فانوس برترین‌های دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به صاحبانش رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسامی برگزیدگان به شرح زیر است
بخش «مستند؛ نهضت جهانی مستضعفین و مدافعان حرم»
هیئت داوران جشنواره در بخش مستند؛ نهضت جهانی مستضعفین، لوح افتخار جشنواره را به اثر «داستان فوتبال(رقصنده با گرگ ها)» به کارگردانی مهدی افضل زاده تقدیم کرد.
همچنین در بخش مدافعان حرم نیز لوح افتخار جشنواره به اثر «ژنرال» مهرداد یوسفی و اثر «آقای اصغر اکبر من» به کارگردانی احمد عبدالرحیمی اهدا شد.
فانوس جشنواره نیز به اثر «محاصره 360 درجه» به کارگردانی حامد هادیان اهدا شد.
بخش «مستند؛ حافظه ملی»
هیئت داوران جشنواره در بخش مستند؛ حافظه ملی، لوح افتخار جشنواره را به اثر «نائب الامام» به کارگردانی محمدعلی یزدانی و اثر «جستجوگر» به کارگردانی محمدمهدی ابراهیمی نصر اهدا کرد.
فانوس جشنواره نیز به اثر «پسر طلایی» به کارگردانی عباس وهاج تعلق گرفت.
بخش «مستند؛ تاریخ فرهنگی اجتماعی و دفاع مقدس»
هیئت داوران دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش مستند؛ تاریخ فرهنگی اجتماعی و دفاع مقدس لوح افتخار جشنواره را به «شهرک دارخوین» به کارگردانی سیدمجتبی خیام الحسینی، «آورتین» به کارگردانی حسن وزیرزاده و «زنان جبهه شمالی» به کارگردانی محمد مجیدپور را اهدا کرد.
فانوس جشنواره نیز به اثر «کد024» به کارگردانی عبدالرضا رحمانی نسب اهدا شد.
بخش «مستند؛ ملت قهرمان»
هیئت داوران دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش مستند؛ ملت قهرمان، لوح افتخار جشنواره راه به اثر «به رنگ مریم» حمید اکبرپور و «اباشه» به کارگردانی میثم جهان بین تقدیم کرد.
بخش «جنگ اقتصادی»
هیئت داوران جشنواره در بخش مستند؛ جنگ اقتصادی، لوح افتخار جشنواره را به اثر «گنج پنهان» به کارگردانی مظفر حسینخانی هزاوه و لوح افتخار بهترین پژوهش را مستند «اکس نیهیل ، یک تراژدی اقتصادی» به کارگردانی محمد رضا نیرومند تقدیم کرد.
داوران جشنواره، فانوس این بخش را به اثر «یکی از ما (بی بی)» به کارگردانی امیر سهیلی داده شد
بخش «مستند؛ رویای ایرانی»
داوران جشنواره عمار در بخش مستند؛ رویای ایرانی، لوح افتخار جشنواره به اثر «رفاقت هایتک» به کارگردانی هاشم مسعودی و محمد صادق رمضانی مقدم تقدیم کرد.
بخش «مستند؛ نقد درون گفتمانی»
هیئت داوران جشنواره در بخش مستند؛ نقد درون گفتمانی، لوح افتخار جشنواره را به اثر «آدرس غلط» به کارگردانی محمدهادی اینانلو و «بلوار اتحاد» به کارگردانی صادق زارع اهدا کرد.
فانوس این بخش به اثر «نان گزیده ها2» به کارگردانی محمدرضا حاج‌محمدحسینی تقدیم کرد.
بخش «مستند؛ جنگ نرم»
️هیئت داوران دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش مستند «جنگ نرم» لوح افتخار جشنواره را به اثر «کودتای لیتیومی» به کارگردانی سجاد رضا زاده و فانوس جشنواره را به اثر «قیچی تیز» به کارگردانی علیرضا باغشنی اهدا کرد.
بخش «داستانی؛ تیزر فرهنگی»
هیئت داوران دوازدهمین جشنواره عمار در بخش داستانی در بخش «تیزر فرهنگی»، لوح افتخار جشنواره را به اثر «صاحبخانه خوب» به کارگردانی محمدحسین امانی و اثر «برای ایران» به کارگردانی سیدمحمدصالح مسلمی عقیلی اهدا کردند.
بخش «داستانی کوتاه»
داوران جشنواره در بخش فیلم «داستانی کوتاه»، لوح افتخار جشنواره را به اثر «کوچه های خراسان» به کارگردانی مشترک آقایان امیر بشیری و سجاد انتظاری تقدیم کرد.
فانوس این بخش به اثر «نگین سلیمان» به کارگردانی محمدامین امامی تعلق گرفت.
بخش «داستانی بلند»
هیئت داوران در بخش فیلم «داستانی بلند» نیز فانوس بهترین کارگردانی را به سیدجلال دهقانی اشکذری برای اثر «دختر ایران» را اهدا کرد.
همچنین لوح افتخار بهترین بازیگری نیز به گلاره عباسی برای بازی در فیلم داستانی «دختر ایران» تقدیم شد.
لوح افتخار بهترین صدابرداری نیز به حسین بشاش و بهترین تصویربرداری به هاشم مرادی برای اثر «تروا» تقدیم شد.
همچنین جایزه ویژه دبیر جشنواره به آقای محمد علیزاده فرد برای اثر«تروا» تقدیم شد.

نظر شما