شناسهٔ خبر: 51988069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درخشش سینماگران خراسانی در جشنواره فیلم عمار

نیما رهنما

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد از درخشش سینماگران خراسانی در دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با کسب پنج رتبه برتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مالدار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار کرد: در این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار سینماگران خراسان رضوی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس لوح افتخار مستند در بخش رویای ایرانی به مستند «رفاقت هایتک» از هاشم مسعودی و محمدصادق رمضانی رسید. همچنین مستند «قیچی تیز» از علیرضا باغشنی توانست فانوس جنگ نرم بخش مستند را از آن خود کند.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد افزود: مستند «یکی از ما» تهیه شده توسط امیراطهر سهیلی نیز توانست فانوس جنگ اقتصادی را به دست آورد. همچنین فانوس تاریخ فرهنگی اجتماعی دفاع مقدس بخش مستند به «کد ۰۲۴» ساخته عبدالرضا رحمانی رسید.

وی اضافه کرد: همچنین در این جشنواره لوح افتخار داستانی کوتاه به فیلم «کوچه‌های خراسان» ساخته امیر بشیری و سجاد انتظاری رسید. 

دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در تهران از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه در سینما فلسطین و به صورت مجازی در ammaryar.ir به نمایش در آمد. این جشنواره همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره آن در تهران از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه با اکران ۲۸ اثر در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد.

اختتامیه این جشنواره نیز ۲۴ دی ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مسابقه مستند و داستانی برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما